۱۰:۱۱ - یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

با حضور استاندار اصفهان؛

22 پروژه عمراني شهرداري شاهين شهر به بهره برداری رسید

در آیینی با حضور استاندار اصفهان، فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهین شهر، شهردار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسؤلان شهرستان 22 پروژه فرهنگی، عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری شاهین شهر با بیش از 1185 میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ استاندار اصفهان در مراسم کلنگ زنی پروژه های جدید شهرداری شاهین شهر مشارکت‌های غیردولتی را مناسب ترین راهکار برای کم کردن از بار فشار اقتصادی از مردم و شهرداری ها دانست و گفت: وضعیت بودجه‌ای و مالی دولت برای کمک و مساعدت به همه شهرداری‌های استان اصفهان چندان مناسب نیست به همین دلیل شهرداري ها براي انجام فعاليت هاي عمراني و پروژه هاي خدماتي و تجاري راهي جز مشاركت با بخش خصوصي و سرمايه گذاران ندارند.

وی ضمن ابراز امیدواری از بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بعد از برجام ادامه داد: توسعه شهر در صورتی باید اتفاق بیفتد که تمام زیرساخت‌های لازم آن فراهم شده باشد چرا که شهر یک موجود زنده به شمار می‌آید.

رسول زرگر پور تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر علی رغم ناملایمات مالی توانسته در راستای فرهنگ شهروند مداری و روحیه جهادی بیش از 1185 میلیارد ریال پروژه فرهنگی، عمرانی، خدماتی و رفاهی را افتتاح یا کلنگ آنان را به زمین بزند.

وی با بیان اینکه شاهین شهر یکی از شهرهای پیشرو در همه زمینه ها در استان اصفهان است خاطرنشان کرد: در زمینه جذب سرمایه گذاران نیز شاهین شهر می تواند الگوی خوبی در سطح استان و کشور باشد.

شهردار شاهین شهر در آیین رونمایی از یادمان شهدا با معرفی پروژه و میزان اعتباری که برای احداث آن هزینه شده است گفت: در ایامی جوانان غیور و دلاور مرد ایران اسلامی از سراسر کشور برای دفاع از سرزمین و عزت و شرف راهی جبهه های جنگ شدند و با نثار خون خود این انقلاب را بیمه کردند و امروز که در آرامش و امنیت به سر می بریم وظیفه داریم قدردان خون شهدا باشیم.

حسین امیری افزود: سال 93 پس از تدفین شهدای والامقام و گمنام در این مکان شهرداری شاهین شهر طرح بنای یادمان شهدای گمنام را تهیه و از تیرماه سال جاری با تامین اعتبار عملیات احداث شروع شد و همه تلاش بر این بود که این بنا در ایام دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی ضمن ابراز خرسندی از شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام، از خانواده شهید رضایی که موافقت کردند مزار شهید در این مکان باقی بماند و زیارتگاه مردم ولایتمدار این شهر باشد تقدیر و تشکر کرد.

شهردار شاهین شهر نیز در ادامه ضمن قدردانی از حضور استاندار اصفهان و مسؤولان در بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شهرداری خاطرنشان کرد: بهره برداری و کلنگ زنی 22 پروژه فرهنگی، عمرانی، خدماتی و رفاهی شاهین شهر با اعتباری بالغ بر 1185 میلیارد ریال برگ زرینی از تلاشهای شبانه روزی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد که امروز تقدیم شهروندان فهیم شاهین شهر می شود.

وی افزود: با توجه به پتانسیل های شهری سرمایه گذاران بزرگی را جذب و در سال جاری بیش از 2500 میلیارد ریال قرارداد در زمینه های اداری، تجاری و رفاهی با سرمایه گذاران منعقد شده است که بیش از دو و نیم برابر بودجه عمرانی شهرداری از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کرده ایم.

امیری تأکید کرد شهرهای اصفهان و شاهین شهر به عنوان دو شهر مهم در استان به علت اشتراکات متعدد در آینده می توانند همکاری های مطلوبی در زمینه های مختلف با یکدیگر داشته باشند.

در ادامه با حضور استاندار 22 پروژه نیمه تمام به بره برداری و کلنگ آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه جدید بر زمین زده شد که به شرح ذیل می باشد.

بهره برداری از یادمان شهدای گمنام با اعتبار 7میلیارد و 500 میلیون، کلنگ زنی فاز یک بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شاهین شهر (مجتمع خدمات تجاری و اداری میدان سمبلیک) با اعتبار 950 میلیارد، بهره برداری از ساختمان آتش نشانی مجموعه مسکن مهر بااعتبار 15 میلیارد، اضافه شدن 5 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شاهین شهر با اعتبار 230 میلیون، بهره برداری از پارک های محله ای سطح شهر ازجمله شمس تبریزی،عطار،شهرک امام حسین(ع)،شهید بهنام محمدی و … با اعتبار 7 میلیارد، زیرسازی و آسفالت معابر سایت اداری با اعتبار 17 میلیارد، زیرسازی،جدول گذاری و آسفالت بلوار کمربندی پردیس به مسکن مهر با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون، بهره برداری از  بلوار ورودی شهرک امام حسین (ع) با اعتبار 3 میلیارد ، کلنگ زنی خانه فرهنگ هنر با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم فرهنگسرای خانواده با اعتبار 61 میلیارد، طرح ایمن سازی سیلابی (خرید،ساخت و نصب نرده های حاشیه سیلابی ) با اعتبار 6 میلیارد و 250 میلیون، تکمیل و بهره برداری چمن ورزشگاه ملت با اعتبار 1 میلیارد و 500 میلیون، آسفالت تراشی و لکه گیری آسفالت در سطح شهر با اعتبار 10 میلیارد، پیاده رو سازی در سطح شهر از جمله خیابان امام خمینی(ره)،بلوار شورا،مهارت جنوبی و … با اعتبار 5 میلیارد، اصلاح هندسی معابر سطح شهر با اعتبار 3 میلیارد، اجرای روشنایی پارک ها، میادین و بلوارهای سطح شهر با اعتبار 5 میلیارد، زیرسازی،جدول گذاری و آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار 30 میلیارد، زیرسازی و احداث ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر با اعتبار 2 میلیارد، خرید و نصب علائم ترافیکی،خط کشی معابر و احداث سرعتگاه در سطح شهر با اعتبار 10 میلیارد، اجرای آبنمای پارک فدک با اعتبار 700 میلیون، مقاوم سازی قسمتی از قنات خیابان صیاد شیرازی با اعتبار 5 میلیارد، احداث سرویس بهداشتی در سطح شهر(پارک عطار، پارک خلیج فارس و…) با اعتبار 3 میلیارد که در مجموع با بیش از 1185 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه هایی بود که امروز با حضور به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

آیین بهره برداری و كلنگ زني 22 پروژه عمراني شهرداري شاهين شهر با حضور استاندار اصفهان، فرماندار شهرستان شاهين شهر و ميمه، امام جمعه شاهين شهر ،شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شاهين شهر و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.