۱۶:۲۲ - سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

بخشدار مرکزی شهرستان:

حضور فعال دانشجویان در عرصه های سیاسی کشور بویژه انتخابات امری ضروری می باشد

کیانی بخشدار مرکزی شاهین شهر و میمه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری گفت: حضور فعال دانشجویان در عرصه های مختلف بویژه عرصه انتخابات امری ضروری می باشد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باحضور دانشجویان، اعضا انجمن‌های علمی، اساتید و بسیج دانشجویی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار شد.

بخشدار مرکزی شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم با اشاره به نقش جوانان دانشجو در پیروزی انقلاب اسلامی و جایگاه تاثیر گذار آنان در عرصه های علمی و اجتماعی کشور، به اهمیت برگزاری انتخابات مهم و حساس هفتم اسفند ماه پرداخت.

محمود کیانی انتخابات را وظیفه ای اجتناب ناپذیر در جهت رسیدن به اهداف و آرمان‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: حضور فعال دانشجویان در عرصه های مختلف و سیاسی کشور بویژه عرصه انتخابات امری ضروری می باشد.

وی با مرور وقایع انقلاب اسلامی و نقش آحاد جامعه در انتخابات مختلف درجهت پیشبرد اهداف و برنامه های انقلاب اسلامی و مبارزه با توطئه های دشمنان، خطاب به دانشجویان تاکید کرد: تا با هوشیاری و آگاهی در میادین انتخابات سرنوشت ساز کشور مشارکت داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر به جایگاه دانشگاه پیام نور و نقش آن در پیشبرد اهداف علمی انقلاب اسلامی و نقش دانشجویان در تحقق آرمان‌های بلند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

سیدرامین غفاری در ادامه انتخابات با اشاره به اهمیت حضور دانشجویان و جوانان در صحنه های سیاسی کشور بویژه انتخابات هفتم اسفندماه، تاکید کرد: حضور و مشارکت پررنگ دانشجویان در انتخاب نماینده اصلح بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نمایش فیلم های مستند تاریخ انقلاب اسلامی، اجرای برنامهتوسط گروه سرود دانشجویان و پخش کلیپ از دیگر بخش های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.