۱۱:۱۱ - شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

حاشیه نگاری از حضور رئیس جمهور سابق دریک مراسم ترحیم؛

50 قدم با «احمدی نژاد »

حضور رئیس جمهور سابق در مراسم ترحیم همشیره رئیس سازمان صداو سیما اگرچه فاقد موضع گیری و حرفی تازه برای خبرنگاران بود اما چند قدم ویژه با مردم داشت.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ درحالی مراسم ترحیم همشیره محمد سرافراز در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد که در این مراسم شخصیت های مختلف حضور یافتند.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ٬ یکی از شخصیتهایی حاضر در مراسم بود که توجه بسیاری را بخود جلب کرد.
ابتدا وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره  نمره دهی به برجام گفت : « همچنان اظهار نظر سیاسی نمی کنم.
همچنین احمدی نژاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی ارزیابی از لیست ائتلاف اصولگرایان بر موضع خود پا فشاری کرد و گفت انشاالله به وقتش !
احمدی نژاد اما پس از بی پاسخ گذاشتن سوالات باشگاه خبرنگاران به سمت مزار شهدای گمنام در حیاط مسجد بلال رفت و کنار مزار شهدا فاتحه ای خواند.
 اما فاتحه خوانی احمدی نژاد بر سر مزار شهدا تمام نشده بود که برخی از طرفداران وی دور او حلقه زدند و برخی دیگرهم، به شیوه گذشته نامه به وی می دادند.
 دید و بازدید احمدی نژاد اما اینجا به پایان نرسید و در ادامه این احمدی نژاد بود که برای مردمی که کمی دورتر ایستاده بودند دست تکان می داد.
رئیس جمهور سابق در ادامه سایر مردم را از حضور خود در مراسم مذکور بی اطلاع نگذاشت و به رسم ادب برای برخی از مردمی که دور حیاط مسجد روی صندلی های نشسته بودند٬ دست تکان داد و با برخی از انها بلند احوالپرسی کرد.
**خوش و بش حیدری با احمدی نژاد
اما این پایان چندین قدم احمدی نژاد در حیاط مسجد بلال نبود و وی در راه خروج از حیاط مسجد این بار به دام خوش و بش با مرتضی حیدری مجری سرشناس صداو سیما افتاد.
خوش و بش مرتضی حیدری با احمدی نژاد اما کمی گرم تر شد و برای چند لحظه ای  دست های رئیس جممهور سابق را که بر اثر سرما  در هم گره خورده بود٬ برای به آغوش کشیدن حیدری ٬ باز کرد.
 احمدی نژاد همچنین پس از روبوسی با حیدری چند دقیقه ای با وی همکلام شد و از لبخندی که این دو نفر بر لب داشتن می شد فهمید که رئیس جمهور سابق سر شوخی را با حیدری باز کرده است .
بالاخره احمدی نژاد تصمیم خود را گرفت و به  خوش و  بش ها با مردم  پایان داد. احمدی نژاد حیاط محوطه مسجد بلال را در حالی پس از چندین دقیقه ترک کرد که سوالات خبرنگاران را بار دیگر با شیوه خود  پاسخ داده بود.
حضور رئیس جمهور سابق در مراسم ترحیم همشیره رئیس سازمان صداو سیما اگرچه فاقد موضع گیری و حرفی تازه  برای خبرنگاران بود اما چند قدم ویژه با مردم داشت٬ قدم هایی که به ما ثابت کرد: اگر نتوانستی با رئیس جمهور سابقت مصاحبه کنی قدمهایش را شمارش کن! ما بعد از رفتن احمدی نژاد برگشتیم و به پنجاه قدم پشت سرمان نگاه کردیم .
باشگاه خبرنگاران
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.