۱۶:۳۷ - چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

ارزش ایمان چه اندازه است

از دیدگاه قرآن کریم٬ مسلمان ها و مؤمنین مثل عطر می مانند. خذاوند می فرماید: این ها نفوذ ناپذیرند. دشمن ترین دشمنان که یهود هستند هیچ گاه نمی توانندضربه و آسیب وارد کنند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ محمد پورمهدی در بینات نوشت/ شما عطر و آب را با هم قاطی کن و هر چه می خواهی آن ها را به هم بزن٬ امکان ندارد که آن ها با هم قاطی شوند ٬ یکی شوند. عطر نسبت به آب نفوذ نا پذیر است. یعنی هیچ گاه آب نمی توانذد در درون عطر نفوذ کند.

در نگاه قرآن کریم٬ مسلمان ها و مؤمنین مثل عطر می مانند. می گوید: این ها نفوذ ناپذیرند. دشمن ترین دشمنان که یهود هستند هیچ گاه نمی توانند به شما ضربه و آسیب بزنند. « لَنْ یَضُرُّوکُمْ…؛ یعنی هرگز نمی توانند به شما آسیب بزنند.» این که امام (ره) می فرمود:(آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند)٬ مبنای او همین آیه بود. چون می گفت  پشت آمریکا یهود است.

و قرآن دربارهٔ یهود می گوید: هرگز نمی توانند به شما آسیب بزنند. « أِلّا أذًی …» ولی البته اذیت می توانند بکنند. یعنی می توانند تحریم کنند٬ تهدید کنند٬ تبلیغ کنند٬ اما نمی توانند زیان برسانند. « وَإِنْ یُقاتِلُوکُمْ …؛ و اگر با شما بجنگند…» یعنی جنگ هم پنجاه پنجاه هست. شاید بجنگند شاید نه. ولی اگر بجنگند٬ « یُوَلُّوکُم الْأَدْبَارَ؛ خیلی طول نمی کشد که پا به فرار می گذارند و دست از جنگ برمی دارند.» ماجرای لبنان شاهد خوبی بر این ماجراست که تنها بیست و چند و روز جنگیدند ولی پشت کردند و رفتند. « ثُمَّ لَا یُنصَرُونَ؛ و آن ها در در طول تاریخ از ناحیه ما نصرت و یاری نخواهند شد»

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.