۱۵:۵۲ - جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

کاندیداهای مجلس وعده های بی اساس به مردم ندهند/ از تبلیغات پر هزینه پرهیز کنید

حجت الاسلام ملکیان گفت: کاندیداهای مجلس تنها آنچه که در توان و وظایف یک نماینده است به مردم بگویند و از تبلیغات پرهزینه و وعده های بی اساس پرهیز کنند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: پرستار متعهد کسی است که خواب و استراحت و در کنار همسر و فرزندان بودن را با اقتدا به پرستار راستین کربلا برای بهبودی دیگران بر خود حرام می کند.

وی با اشاره به کار سخت و دشوار پرستاری، با فضیلت ترین کار را سخت ترین آنها دانست و افزود: حضرت امام صادق (ع) می فرمایند: کسی که یک شبانه روز را را صرف بهبودی یک بیمار کند روز قیامت از پل صراط به سرعت عبور خواهد کرد.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان از حضور با شکوه مردم شاهین شهر در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب انتظار حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نداشتند اما امسال این راهپیمایی با شکوهتر از سالهای قبل برگزار و بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

وی به بیانات اخیر رهبر انقلاب اشاره کرد که فرمودند: انقلاب در نیمه راه است و برای استحکام و رسیدن به اهداف والای خود نیازمند زنده نگه داشتن اهداف اصلی است و دشمن همه تلاش خود را برای تضعیف این اهداف به کار بسته است.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به شروع تبلیغات مجلس خبرگان رهبری چند نکته را یادآور شد ابتدا با توجه به اینکه استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری پنج کرسی دارد در شناخت و انتخاب کاندیداها دقت نظر شود و اگر در مورد کاندیدایی نیز شناخت کافی وجود نداشت همانند رهبر انقلاب به کسانی که شناخت دارند اعتماد نمایند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند انتخابات موجب زندگی و حیات دوباره انقلاب می شود تاکید کرد: به همه واجدین شرایط شرکت در انتخابات توصیه می کنم هفتم اسفند ماه در پای صندوق های رأی از هر دو حق شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی استفاده کنند و این طور نباشد که آمار شرکت کنندگان در یکی بیشتر از دیگری باشد.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نیز توصیه کرد که از تبلیغات زود هنگام خودداری کرده و با توجه به وضعیت معیشتی مردم از تبلیغات پر خرج و پرهزینه و وعده های بی اساس پرهیز کنند و تنها آنچه را که در توان و وظایف یک نماینده است به مردم بگویند و از تخریب رقبای خود نیز دوری کنند.

وی ادامه داد: کاندیداها با رعایت اخلاق انتخاباتی از تخریب و پاره کردن تصاویر یکدیگر خوداری نمایند، با توجه به اینکه استفاده از امکانات دولتی و عمومی در انتخابات جایز نیست، تریبون و مصلی نماز جمعه شاهین شهر برای هیچ کاندیدایی تبلبغات انجام نخواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.