۲۲:۳۸ - پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲

علی ضامن مسعودی عضو شورای شهر:

فعالیت گسترده فرقه ضاله بهائیت در شاهین شهر

مسعودی عضو شورای شاهین شهر گفت: در راستای برنامه‌ها و فعالیت های فرهنگی در شاهین شهر قریب به 3 میلیارد تومان بودجه به سازمان رفاهی تفریحی اختصاص داده شده است، که شورای شهر آماده است به طرح و ایده‌های جدیدی که به کاهش معضلات شهری کمک کند از بودجه عمرانی نیز هزینه کند.

20131228144144892

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا”، دومین جلسه فعالان فرهنگی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور اعضای شورای شهر با هدف بررسی فعالیت های فرهنگی در سطح شهر درتالار شیخ بهایی تشکیل شد.

این جلسه که به منظور آسیب شناسی مسائل فرهنگی در شاهین شهر برگزار شده بود، علی ضامن مسعودی عضو شورای اسلامی شهربا بیان اینکه بهائیت و مسیحیت با تمام ابزار و امکانات بر روی  اعتقادات جوانان شاهین شهر در حال فعالیت هستند افزود: برخی از نهادهای مستقر در سطح شهر طی سال گذشته و سال جاری اعتباری قریب به 40 میلیون تومان را به عنوان فعالیت های قرآنی از شهرداری شاهین‌شهر دریافت کرده‌اند، اما تاکنون مشخص نشده است که این مراکز قرآنی چه فعالیت‌های مفیدی داشته‌اند.

عضو شورای شهر شاهین شهر با بیان اینکه طی تحقیقات صورت گرفته در سطح شهر، وجود فرقه‌ها و عرفان‌های کاذب، گرایش سریع و بی‌رویه به آپارتمان‌نشینی، وجود شغل‌های اقماری، رشد کاذب مصرف‌گرایی، مهاجرپذیری بی‌رویه و بدون فیلتر، داشتن توقع بالا و کم شدن ارتباط فامیلی را برخی از عوامل مشکلات و معضلات دانستند و افزودند: از آنجاییکه شاهین‌شهر شهری بحران‌خیز در مسائل اجتماعی و سیاسی است، می توانیم با استفاده از ظرفییت فرهنگسرا ها و فعال تر کردن آنها در زمینه آموزش و آشنایی جوانان  می توانیم مشکلات و معضلات اجتماعی را کاهش دهیم.

مسعودی افزود: آغاز سال 1393 تقارن پیدا کرده با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، باید در جهت فرهنگ سازی تلاش کنیم به گونه‌ای که در کنار مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) مراسم سنتی دینی اسلامی سال نو را نیز داشته باشیم. که در همین راستا شورای شهر در جهت ارتقا سطح فرهنگ و فرهنگ ساری شهر آماده تخصیص و واگذاری اعتبار و بودجه می باشد.

وی با اشاره به آمار طلاق در شاهین شهر افزود: از آنجاییکه مسئولیت یکی از دو شعب شورای حل اختلاف خانواده در شاهین‌شهر را بر عهده‌دارم، و هرروز حداکثر به 8 پرونده طلاق در این شعبه رسیدگی می‌کنیم که ماهیانه نزدیک به 100 پرونده طلاق در این شعبه رسیدگی می‌شود و این آمار جدای از طلاق‌های توافقی است. که به منظور پیدا کردن علت این موضوع، طی تحقیقات و بررسی شش ماهه‌‌ای که  بر روی پرونده‌های طلاق در شاهین شهرانجام دادیم، موادمخدر ریشه و عامل 93 درصد طلاق در خانواده های این شهر می باشد. که می توانیم با همکاری و تلاش همه نهادها سال 93 را سال کاهش اعتیاد و طلاق در شاهین‌شهر نام‌گذاری کنیم.

مسعودی عضو شورای شهر افزود: در راستای برنامه‌ها و فعالیت های فرهنگی در شاهین شهر قریب به 3 میلیارد تومان بودجه به سازمان رفاهی تفریحی اختصاص داده شده است، که  شورای شهر آماده است به طرح و ایده‌های جدیدی که به کاهش معضلات شهری کمک کند از بودجه عمرانی نیز هزینه کند.

در ادامه این جلسه دیگر اعضا نیز به ارائه نقطه نظرات و راهکار پیرامون مسائل فرهنگی شهر پرداختند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.