۱۷:۲۱ - سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

در محور شاهین‌شهر به کاشان رخ داد؛

برخورد کامیون حامل سنگ با اتوبوس کارکنان گیتی پسند8 کشته و زخمی بر جای گذاشت

برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس با یک کامیون حامل سنگ در جاده شاهین‌شهر به کاشان چند کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ عصر امروز بر اثر برخورد شدید کامیون حامل سنگ با یک دستگاه اتوبوس در محور شاهین شهر به کاشان یک نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.

در این حادثه دلخراش اتوبوس حامل کارکنان شرکت گیتی پسند در محور شاهین شهر به کاشان بعد از پلیس راه به شدت با پشت کامیون حامل سنگ لاشه بزرگ برخورد می کند که متاسفانه در این حادثه یک نفر از کارکنان شرکت گیتی پسند کشته و چند تن دیگر زخمی می شود.

ستاد فرماندهی آتش نشانی شاهین شهر به محض اطلاع از وقوع حادثه آتش نشانان ایستگاه شماره دو را به محل حادثه اعزام کرد.

فرمانده اتش نشان اعزامی به محل حادثه گفت: پس از حضور در محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه خودور اتوبوس با عقب کامیون برخورد نموده که در این حادثه متاسفانه یک نفر فوت شده و تعدادی از سرنشینان دچار مصدومیت شده اند.

اصغر رفیعی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق باطری خودروها اقدام به ایمن سازی محل نموده و دو نفر از سرنشینان که داخل خودرو محبوس شده بود را با استفاده از تجهیزات تخصصی رها سازی نموده و به همراه دیگر مصدومین به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد. شایان ذکر است یک نفر از محبوسین بر اثر شدت جراحات فوت نموده بود.
اکرم خانی مدیر عامل سازمان نیز که در محل حادثه حضور داشت ضمن تقدیر از همکاری نیروهای راهداری. اورژانس. هلال احمر و نیروی انتظامی گفت: با توجه به ترانزیت بودن این محور و نزدیک شدن به ایام نوروز و حجم بالای تردد همکاری بیشتر این ارگانها می تواند برای سالی کم حادثه نوید بخش باشد.

علت حادثه در دست بررسی می باشد.

 انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.