۱۰:۵۵ - سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

کارشناس امور بین الملل:

انقلاب اسلامی همواره از تروریسم بین الملل ضربه خورده است

آنها بعد از اینکه متوجه نفوذ انقلاب ایران در دیگر نقاط منطقه و جهان شدند تروریسم آمریکایی را در قالب اسلام آمریکایی پوشش و ترویج دادند و متاسفانه به نام اسلام جنایت های بی شماری مرتکب شدند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا به نقل از صاحب نیوز؛ کارشناس امور بین الملل گفت: تعالیم و شاخص های آسمانی اسلام هر گونه ظلم و تبعیض و بی عدالتی را نمی پذیرد و تروریسم را در جبهه باطل تعریف می کند.

سید هادی سید افقهی در گفت و گو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: توسل به ترور و کشتار همان جبهه باطلی است که در مقابل منطق قرار دارد و با این اعمال در صدد نابودی جبهه حق بر می آید.

وی تصریح کرد: این تجاوز بر دو گونه است که اگر علنی شود می شود جنگ و اگر مخفی باشد همان تروریسم است.
وی تصریح کرد: انقلاب و اسلام به علت اینکه ماهیت ضداستکباری و ضد استبدادی دارند از روز اول با ترور و تروریسم روبرو بوده اند.

سیدافقهی با اشاره به اینکه از همان اوائل پیروزی انقلاب شاهد ترورها و جنایات زیادی بودیم بیان کرد: همان ابتدای شروع انقلاب هنوز نهال انقلاب شکل نگرفته بود که بسیاری از شخصیت ها و بزرگان نظام را ترور و شهید کردند که دامنه آن به رییس جمهور و نخست وزیر هم رسید.

این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل با بیان اینکه ما تجارب تلخ و سنگینی از این دست ترورها داریم اظهار کرد: هر چند ما نیز با تفکر و اندیشه انقلابیمان ضربات سنگینی به آنان زده ایم اما آنها نیز همچنان کار و برنامه ریزی می کنند و سعی دارند به نظام ضربه بزنند.

وی افزود: این درحالی است که وقتی مزدوران استکبار و جبهه حامی تروریسم وارد منطقه می شوند حامیان انقلاب اسلامی و مجاهدانی همچون حزب الله لبنان هم به نحوی آشکار به مقابله با ظلم و تجاوز آنها می پردازند.

سیدافقهی با یادآوری اینکه مبازره با ظلم و ستم استبداد از ارکان انقلاب اسلامی است اضافه کرد: آنها بعد از اینکه متوجه نفوذ انقلاب ایران در دیگر نقاط منطقه و جهان شدند تروریسم آمریکایی را در قالب اسلام آمریکایی پوشش و ترویج دادند و متاسفانه به نام اسلام جنایت های بی شماری مرتکب شدند.

این کارشناس سیاسی افزود: امام راحل می فرمودند این اسلام اسلام آمریکایی است نه اسلام محمدی که در واقع ایران نقش زیادی در مبارزه با تروریسم ایفا کرد و امروز هم قاطعانه ایستاده و در حال مبارزه با این فعالیت های مخرب است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.