۱۸:۴۱ - شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد؛

هفتمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی بانوان روستایی استان اصفهان

هفتمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی بانوان روستایی استان اصفهان همرمان با دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی در روستای ازان بخش میمه همراه با جشنواره حرکت و برکت برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ به مناسبت دهه مبارک فجر هفتمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی بانوان روستایی استان اصفهان در روستای ازان واقع در بخش میمه برگزار شد.

مهری السادات امین جواهری نایب رییس هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی محلی استان اصفهان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ توسعه ورزش همگانی و رشد و شادابی در مردم روستا عنوان کرد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 450 شرکت کننده در قالب 18 تیم از همه شهرستانهای استان اصفهان در رشته های طناب کشی، دال پلان، لی لی و دویدن با گونی برگزار شد که در پایان در رشته طناب کشی تیم های کاشان، مبارکه و اصفهان در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در رشته دال پلان هم تیم اصفهان در رتبه اول، شهرضا دوم و لنجان در رتبه سوم ایستاد، در رشته لی لی خانم ها فاطمه رجایی از لنجان مقام اول، زهرا ابراهیمی از نجف آباد مقام دوم و معصومه عرب از چادگان و مینا ایزدی از شهرضا مشترکاً به مقام سوم دست یافتند. در رشته دویدن با گونی اسما عبیادی از مبارکه، زهرا اسماعیلی از چادگان و شقایق رضاکانلو از شهرضا به ترتیب صاحب مقام های اول تا سوم شدند.

همزمان با برگزاری این المپیاد، اولین دوره جشنواره پخت غذاهای سنتی روستائیان استان اصفهان با عنوان «جشنواره حرکت و برکت» برگزار شد.

در این جشنواره ده ها نوع غذای محلی و انواع نان های سنتی پخته و به مردم استان اصفهان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.