۱۰:۱۲ - شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

در شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه؛

آموزش مراقبین سلامت درشهرهای 20 تا 50 هزار نفر و بالای 50 هزار نفر آغاز شد

دوره آموزش مراقبین سلامت در شهرهای 20 تا 50 هزار نفر و بالای 50 هزار نفر با حضور مدیر شبکه، معاون بهداشتی و مسئول گسترش شبکه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه آغاز شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه، در ادامه اجرای طرح تحول نظام سلامت در خصوص توانمند سازی نیروی انسانی در برنامه تامین مراقبتهای اولیه سلامت، دوره آموزش مراقبین سلامت در شهرهای 20 تا 50 هزار نفر و بالای 50 هزار نفر را با حضور مدیر شبکه، معاون بهداشتی و مسئول گسترش شبکه برگزار کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ابتدای این جلسه با بیان اینکه برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: آموزش مراقبین سلامت، که یکی از نیاز های اساسی حوزه بهداشت و از دغدغه های تیم سلامت بود خوشبختانه در دستور کار معاونت بهداشتی قرار گرفت و به مرحله اجرا در آمده است.

دکتر پارسا در ادامه در خصوص برنامه طرح تحول نظام سلامت و اهمیت اجرای آن با کیفیت مطلوب در مناطق تعیین شده توضیحاتی را ارائه نمود.

شایان ذکر است طبق برنامه هفتگی تدوین شده آموزش بدو خدمت مراقبین سلامت خانواده درشهرهای 20 تا 50 هزار نفر و بالای 50 هزار نفر، بر اساس کوریکولوم آموزشی توانمند سازی نیروی انسانی به صورت مستمر و روزانه برای 40 نفر از مراقبین سلامت، انجام می شود و تا ششم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

IMG_4415 IMG_4418 IMG_4423

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.