۰۹:۵۶ - چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

با حضور بیش از 320گروه و شرکت کننده؛

جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شاهین شهر آغاز شد

جشنواره بزرگ مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شاهین شهر همزمان با سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی با حضور بیش از 320 گروه و شرکت کننده در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ همزمان با سی و هفتمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی جشنواره بزرگ مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شاهین شهر با حضور بیش از 320 گروه و شرکت کننده در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: متاسفانه در سال های گذشته مسابقات فرهنگی و هنری بصورت حضوری در شهرستان مورد بی مهری قرار گرفته بود که ما از سال گذشته با همکاری و  پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش و همکاران فرهنگی در مدارس این جشنواره را بصورت حضوری برگزار نمودیم.
علیرضا معتمدی در خصوص جشنواره ی 94 اظهار داشت: این جشنواره بصورت حضوری در 4 بخش هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، مشاعره و کتابخوانی در بین تمامی مقاطع تحصیلی مدارس برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه جشنواره بزرگ مسابقات فرهنگی و هنری مدارس تا پایان دهه مبارک فجر ادامه دارد تاکید کرد: این مسابقات به صورت حضوری برگزار می شود و بیش از 320 گروه و شرکت کننده فعالیت دارند که این آمار نسبت به سال گذشته 6/65 درصد رشد را نشان می دهد.
وی در خصوص آمار تفکیکی شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: در بخش مدارس پسرانه 130 گروه و شرکت کننده و دربخش دخترانه 190 گروه و شرکت کننده حضور دارند.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.