۲۳:۱۱ - سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

امام جمعه زرین شهر گفت:

تبلور استفاده از مبانی محکم اسلامی در قانون اساسی و جای جای نظام مقدس جمهوری اسلامی مشهود است

امام جمعه زرین شهر در آیین معارفه فرماندار شهرستان لنجان، با تبریک دهه فجر گفت: وقوع انقلاب اسلامی و براندازی نظام طاغوت به ما یاد داد جایگاه ولایت کجاست.

HAJAGHA-BAGHERIAn

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از لنجانا وی افزود: تبلور استفاده از مبانی محکم اسلامی در قانون اساسی و جای جای نظام مقدس جمهوری اسلامی مشهود است.

باقریان با طبیعی دانستن تغییر و تحولات مدیریتی گفت: مهم این است که امروز همه برای کارآمد نشان دادن نظام اسلامی در عرصه های مختلف تلاش کنیم.
وی افزود: اولین قدم در این راستا وحدت و صمیمیت همه ماست و موقع کار باید به دید برادرانه یکدیگر را ببینیم.
حجت الاسلام و المسلمین باقریان در ادامه، ‌با تقدیر از فرماندار پیشین شهرستان گفت: از عملکرد آقای اقبال به لحاظ جلب رضایت عموم و مردمی بودن رضایت کامل داریم و امیدواریم در هر جا هستند، خدمات ایشان در طول تصدی پست فرماندار شهرستان لنجان، ‌برگ زرینی در کارنامه ایشان باشد.
امام جمعه زرین شهر با آرزوی توفیق برای فرماندار جدید شهرستان لنجان نیز خاطرنشان کرد: اطلاعی که از سوابق و تجربیات آقای مهندس سجاد کسب کردیم، ایشان را جزء مدیران توانمند یافتیم و امیدواریم در مسئولیت جدید، به ویژه پیگیری اولویت های این شهرستان موفق باشند. فرماندار جدید شهرستان لنجان نیز در این آیین گفت: رویکرد ما مشی اعتدال است و این موضوع در آیات قرآن کریم نیز آمده است.
سید محسن سجاد افزود: رای مردم به دولت تدبیر و امید نشان از خستگی از وضع موجود و تصمیمات خلق الساعه بود.
وی افزود: امروز زمانی که رییس جمهور با مردم سخن می گوید شاهدیم که بین مردم شادابی و نشاط و روحیه امید ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.