۱۱:۰۵ - سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

دبير جامعه وعاظ تهران:

ولایت فقیه به کشور ما عزت و افتخار بخشید/ امروز مستقل ترین کشور در کره زمین ایران اسلامی است

حجت الاسلام عبدوس دبير جامعه وعاظ تهران با بیان اینکه عزت و افتخاری که ولایت فقیه به کشور ما داد هیچ کس نداده بود تاکید کرد: هر سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در کشور تحقق یافته است چراکه مستقل ترین کشور در کره زمین جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ دبير جامعه وعاظ تهران در همایش ولایت فقیه با اشاره به اهمیت و نقش علما در عصر غیبت حضرت حضرت ولی عصر(عج) در بین جامعه گفت: جامعه مسلمان شیعی در غیاب پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم (ع) بیشتر از هر چیزی نیازمند عالمان دین برای هدایت و رهبری است.

وی کناره گیری، همکاری و مدارا و مبارزه با هر وسیله ممکن را روش های عالمان دینی در برابر  حکومت های ظالم برشمرد و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با انتخاب روش مبارزه در حالی حکومت 2500 ساله رژیم ستم شاهی را سرنگون کرد که بدون امکانات و تجهیزات نظامی با وجود سن بالا در شرایط خفقان آن روزدر برابر حکومت طاغوت و تا بن دندان ایستاد و مبارزه کرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی عبدوس با تبیین نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی تصریح کرد: در زمان فتحعلی شاه قاجار کل مساحت کشور ایران بیش از دو میلیون و پانصد هزار کیلومتر بود در حالی که در بهمن سال 57 و هنگام ورود حضرت امام خمینی(ره) کشور ایران یک میلیون و پانصد هزار کیلومتر وسعت داشت و این یعنی بر اثر بی کفایتی پادشاه قاجار و پهلوی یک میلیون کیلومتر از کشور تقدیم بیگانگان شده بود.

وی حفظ تمامیت ارضی کشور را مهمترین خدمت ولایت فقیه دانست و بیان کرد: در زمانی که دشمن با هدف دست درازی به خاک کشور از جنوب و غرب وارد کشور شده بود امام خمینی به گونه ای مدیریت کرد که دشمن حتی یک میلی متر از خاک کشور را نتوانست تصاحب کند.

دبير جامعه وعاظ تهران بازداشت 10 تفنگدار آمریکایی مسلح به تجهیزات روز نظامی توسط 6 نفر از نیروهای ولایت مدار سپاه و بسیج در آبهای خلیج فارس را ناشی از عزت و قدرتی است که ولایت فقیه به نیروهای نظامی و مسلح کشور بخشیده است عنوان کرد.

وی در ادامه به صحبت شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران که گفته بود«این موشک‌ها ساخت ایران نیست بلکه ساخت شیعه و برای ترویج خط فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص)در هرکجای دنیا که لازم باشد استفاده خواهد شد» اشاره کرد و افزود: بواسطه وجود ولایت فقیه مردم و کشور ما ذلت بیرون آمدند و احساس شخصیت کردند، امروز کشور را خود ملت با برگزاری انتخابات اداره می کنند.

حجت الاسلام عبدوس با بیان اینکه عزت و افتخاری که ولایت فقیه به کشور ما داد هیچ کس نداده بود تاکید کرد: هر سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در کشور تحقق یافته است چراکه مستقل ترین کشور در کره زمین جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه به ملت ایران استقلال داد اضافه کرد: در گذشته کسی حق اعتراض و انتقاد از دولت و مسئولان کشور را نداشت اما امروزه رسانه های مختلف براحتی از عملکرد دولت و مسئولان انتقاد می کنند اما اجازه نمی دهند که خارج از کشور کسی بخواهد برای امور داخلی کشور تصمیم بگیرد.

دبير جامعه وعاظ تهران به توان بالای نظامی کشور اشاره کرد و افزود: در حالی که از خطوط مرزی کشورمان تا تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی یک هزار و 500 کیلومتر است موشک های ما دارای بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر برد است یعنی اگر زمانی اسرائیل قصد داشت غلطی انجام دهد کل مساحت رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیشرفت های زیاد در علوم مختلف اعم از نانو و پزشکی و اختراعات و اکتشافات علمی بیان کرد: علی رغم پیشرفت های فراوان در علوم سخت افزاری متاسفانه در نرم افزار مشکل وجود دارد و همپای سخت افزار رشد نکرده است.

حجت الاسلام عبدوس با بیان اینکه مسائل اخلاقی و اعتقادی و مشکلات اقتصادی در جامعه تضعیف کننده است تاکید کرد: باید با شناسایی نقاط ضعف که برخی ناشی از سوء مدیریت و برخی ناشی از دشمنان داخلی و خارجی است آنها بر طرف شوند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دینداری مهمتر از انرزی هسته ای است خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد اعتقادات دینی ضعیف موجب مشکلات بزرگتری شود باید با در نظر گرفتن خدا حرکت کنیم و با آسیب شناسی نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

همايش ولايت فقيه به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هفته نکوداشت شاهین شهر با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهين شهر، مدیران و مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در تالار شیخ بهایی این شهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.