۲۳:۰۰ - سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام ،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است

امام جمعه شهرستان شهرضا گفت: فجر، به معنای عبور از تاریکی و رسیدن به روشنائی بوده و درحقیقت، انقلاب اسلامی ایران در بهمن‌ماه 1357، ایران را از ظلم و خفقان نجات داد و روشنایی…

213123

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از  گزارش شهرضا نیوز، امام جمعه شهرستان شهرضا در مراسم جشن انقلاب که در آمادگاه شهید محمد منتظری این شهرستان برگزار شد گفت: فجر، به معنای عبور از تاریکی و رسیدن به روشنائی بوده و درحقیقت، انقلاب اسلامی ایران در بهمن‌ماه ۱۳۵۷، ایران را از ظلم و خفقان نجات داد و روشنایی و امید را به آن هدیه کرد.
حجه الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به این که انقلاب ما متکی به معنویات است و چشم دنیا به انقلاب ما معطوف و به خاطر پیشرفت‌های این انقلاب اسلامی است که دشمنان چشم دیدن ایران را ندارند افزود: باید بدانیم تا زمانی که مردم همدل و مرتبط با یکدیگر باشند و در صحنه حضور دارند، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
وی با بیان اینکه همه ما باید به پاس فداکاری‌ها و ایثارگری‌های کسانی که انقلاب را آفریدند و برای حفظ و تثبیت آن جان‌فشانی کردند، حضور خود رادر جشن‌ها و مراسم دهه فجر حفظ کنیم اضافه کرد: ما با حضور خود در صحنه ها به دشمنان ثابت می‌کنیم که همواره پای ولایت فقیه می‌مانیم و در راه آن جان خود را فدا می کنیم.
امام جمعه شهرضا گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز دشمنان و قدرت‌های دنیا دست به دست هم داده‌اند و از هیچ اقدامی برای براندازی این نظام و انقلاب دریغ نکردند، اما این انقلاب انقلابی الهی است که با لطف پروردگار و استقامت ملت قهرمان جاودانه باقی می ماند.
حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: این انقلاب یک انقلاب مردمی بود که در مقابل رژیم ستم شاهی به پیروزی رسید.
وی استقلال کشور را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب برشمرد واضافه کرد: امام خمینی(ره) برای همیشه دست آمریکا و سایر کشورها را از دخالت در امور کشورمان قطع کرده و سبب عزت ملت بزرگ ایران شدند.
حجه الاسلام والمسلمین یعقوبی دوست داشتن مردم و واگذاری مسئولیت ها به مردم را از خصایص امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی بهانه‌ای است برای یادآوری مجاهدت امام (ره) و شهدا و درس گرفتن از آن‌ها که باید از میهن و خاک ایران اسلامی دفاع کنیم و اجازه هیچ گونه دشمنی را ندهیم.
وی افزود: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است که گذشته را از آینده جدا ساخته و در این دهه، اسلام تولدی دوباره یافت و در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به ‌شمار می‌رود.
امام جمعه شهرضادر پایان گفت: آنچه که براى ما لازم است، این است که آحاد مردم، مسئولین و به خصوص جوان‌ها، احساس مسئولیت حضور در صحنه را از دست ندهند و باید بدانیم که همه ما در قبال این نظام و مملکت مسئولیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.