۲۲:۵۰ - سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

سردرگمی و دست خالی برگشتن از صف سبد کالا سمیرم

مراجعه کنندگان دریافت سبد کالا سمیرم ظهر امروز دست خالی با سردرگمی راهی خانه های خود شدند.

safsabad

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سمنا، افرادی که کارت ملی بدست امروز از ساعات اولیه صبح برای دریافت سبد کالای حمایتی دولت به تنها توزیع کننده آن در سمیرم مراجعه کرده بودند با دست خالی به خانه برگشتند.

 

در حالی که مرغ سهمیه این سبد کالا از دیروز ظهر تمام شده بود و متقاضیان سبد خود را خالی از مرغ دریافت می کردند از امروز ظهر سبد کالا به اتمام رسید و کاغذی روی شیشه نصب شد که نوشته بود “به علت ناقصی اجناس تعطیل می باشد”.
افشاری مسئول این باجه که اکنون تنها توزیع کننده در سمیرم است در گفت و گو با خبرنگار سمنا اظهار کرد: احتمالا تا روز چهارشنبه بدلیل نبود اجناس سبد کالا، تعطیل باشیم و افراد متقاضی از چهارشنبه باید دوباره مراجعه کنند.
وی افزود: بار تحویلی من برنج برای ۵۰۰ نفر، تخم مرغ برای ۵۱۰ نفر، روغن و پنیر برای ۵۰۴ نفر و مرغ برای ۲۳۰ نفر بوده که توزیع شده و اکنون جنسی برای توزیع و تحویل در انبار موجود نیست.

یکی از مراجعه کنندگان با صدای بلند خواستار جواب مسئولان به مردمی بود که ساعت ها در صف ایستاده بودند و اکنون دست خالی باز می گردند و گفت: با برنامه ریزی کارشناسی می توانستند با نوبت بندی بر اساس یک فاکتور این صف ها را  کوتاه کنند و قبل از توزیع باید به فکر تهیه اقلام بودند، نه پس از کلافه کردن مردم.

به گزارش سمنا، صف های طولانی که از پیاده رو وارد خیابان شده بود و سرمای هوایی که دستانی را که کارت ملی در دست داشتند قرمز کرده بود و ساعت ها معطلی که از چهره و صحبت های مردم بچشم می خورد از حاشیه های این خبر بود که مشکلی بود علاوه بر مشکل بی نظمی که همه را کلافه کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.