۲۲:۳۸ - سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

سرپرستان خانوار قبل از حضور در محل دریافت سبد کالا از تعلق سبد کالا به خانوار خود مطلع باشند

به دلیل اختلاف وزن مرغ موجود در سبد کالا ممکن است از دریافت کننده سبد کالا مبلغی گرفته شود و یا مبلغی به وی بازگردانده شود این هزینه صرفا مربوط به اختلاف وزن مرغ…

nkoonam

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرستان خواسار(چشمه سار)، نکونام در گفتگو با خبرنگار چشمه سار در خصوص آغاز طرح توزیع سبد کالای خانوار در شهرستان خوانسار اظهار داشت: توزیع سبد کالای خانوار از امروز(دوشنبه) در شهرستان خوانسار آغاز شده است و در حال حاضر فروشگاه رفاه این سبد کالا را در اختیار سرپرستان خانوار واجد شرایط قرار می دهد.

وی افزود: احتمال این که در آینده فروشگاه های دیگر شهرستان از جمله فروشگاه فرهنگیان، فروشگاه بسیج و کارمندان دولت نیز این اقلام را در بین خانوارها توزیع نمایند نیز می باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوانسار در خصوص مهلت دریافت این سبد نیز اظهار داشت: خانوارها می توانند این سبد کالا را تا پایان بهمن ماه دریافت نمایند لذا از هر گونه عجله و ازدحام برای دریافت سبد کالای خود در مقابل فروشگاه توزیع کننده خودداری نمایند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار چشمه سار در خصوص نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به نحوه توزیع سبد کالا اظهار داشت: بازرسان اداره صنعت و معدن در محل توزیع سبد کالا حضور دارند و نسبت به نحوه توزیع این اقلام نظارت دارند.

نکونام اظهار داشت: سرپرستان خانوار قبل از مراجعه به فروشگاه توزیع کننده سبد کالا به هر نحو از شرایط واگذاری این سبد به خانوار خود مطلع شوند و در صورت تعلق گرفتن سبد به خانوار، به فروشگاه توزیع کننده مراجعه نمایند. هم چنین پس از اطلاع یافتن از تعلق گیری سبد کالا، سرپرستان خانوار کارت ملی  و کارت بانکی که از طریق آن یارانه خود را دریافت می کنند را در محل توزیع سبد کالا به همراه داشته باشند.

وی افزود: مردم ضمن همکاری کامل با توزیع کنندگان سبد کالا از هر گونه شلوغی و ازدحام پرهیز نموده تا متولیان توزیع سبد کالا بتوانند خدمات بهتری به آنها ارائه نمایند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوانسار هم چنین اظهار داشت: در رسانه ها اعلام شده است که سبد کالای خانوار به صورت رایگان در اختیار سرپرستان خانوار قرار می گیرد که البته به دلیل اختلاف وزن مرغ موجود در سبد کالا ممکن است از دریافت کننده سبد کالا مبلغی گرفته شود و یا مبلغی به وی بازگردانده شود.

وی افزود: این هزینه صرفا مربوط به مرغ ارائه شده در سبد کالا می باشد و آن هم به دلیل اختلاف وزن در این قلم کالا بوده است و در هر صورت سرپرستان خانوار هنگام مراجعه جهت دریافت سبد کالای خود علاوه بر کارت بانکی مقداری پول نقد نیز به همراه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.