۱۹:۱۰ - شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

همسر شهید علی محمدی:

دولت های غربی هرگز نمی توانندجلوی رشد و پیشرفت دانش هسته ای کشور را بگیرند

کرمی همسر اولین شهید علمی کشور گفت: امروز دانش هسته ای کشورمان که با خون جوانان دانشمند ایران اسلامی آمیخته شده را هیچ قدرت غربی نمی تواند جلوی رشد و پیشرفت آن را بگیرد چراکه راه های مختلفی برای پیشرفت وجود دارد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ همایش تجلیل از خانواده های معظم 340 شهید شهر شاهین شهر با حضور همسر شهید مسعود علی محمدی اولین شهید علمی کشور و جمعی از مسئولان شهرستان در تالار شیخ بهایی شهرداری شاهین شهر برگزار شد.

همسر شهید مسعود علی محمدی در این همایش گفت: پیشرفت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی چه در عرصه‌های داخلی و یا عرصه‌های خارجی مرهون خون امثال شهید علیمحمدی ها است.

وی با اشاره به زندگی مشترک 27 ساله با شهید گفت: شهید علی‌محمدی به من می‌گفت که «گویا پس از جنگ راه شهادت بسته شده است» اما او نمی‌دانست که راه شهادت همیشه باز است و خودش نخستین شهید علمی کشور است و این حادثه تروریستی ثابت کرد که خداوند هنوز درهای شهادت را روی بندگان مخلص خود نبسته است.

منصوره کرمی به روز حادثه تروز شهید علی محمدی  اشاره کرد و افزود: 22 دی ماه سال88 روزی بود که دفتر زندگی مشترک من و فرزندانم با شهید علی محمدی توسط یک بمب کنترل از راه دور در محل زندگی‌مان برای همیشه بسته شد.

وی با بیان اینکه وجود رهبری عادل و آگاه و و حدت مردم دو ویژگی مهم و منحصربفرد انقلاب اسلامی می باشد خاطرنشان کرد: اگر ولی فقیه نبود این انقلاب بدون شک به انحراف کشیده می‌شد، وحدت ملت ایران نیز به واسطه وجود رهبر عزیز و بزرگوار می باشد.

همسر اولین شهید علمی کشور در ادامه به حوادث اخیر در صحنه سیاسی و اقتصادی کشور و مذاکرات و توافق هسته‌ای با گروه 5+1 اشاره کرد و افزود: این مسیری که توسط دولت‌مردان انتخاب‌شده مورد احترام است به شرطی که علوم و فن‌آوری‌های به‌دست‌آمده توسط دانشمندان هسته‌ای کشور رشد و پیشرفت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانش هسته ای کشورمان که با خون جوانان دانشمند ایران اسلامی آمیخته شده را هیچ قدرت غربی نمی تواند جلوی رشد و پیشرفت آن را بگیرد و دنیای غرب بداند؛ چنانچه در قبال توافق هسته‌ای بدعهدی کنند بدون شک ما نیز ضمن بازگشت به قبل با قدرت و توان بیشتر این مسیر را ادامه خواهیم داد و آن‌ها هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

کرمی پیشرفت و مقاومت را عامل نشستن کشورهای غربی پای میز مذاکره با جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه راه شهید علی محمدی راه پیشرفت و کاربردی کردن دانش هسته‌ای در کشور بود تاکید کرد: امروز مسیرهای دیگری نیز برای پیشرفت علوم هسته‌ای کشورمان وجود دارد.

فرماندار شاهین شهر و میمه در این همایش به نقش والای شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تکریم و حمایت از خانواده های شهدا یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب و وظیفه همه مسئولان نظام اسلامی می باشد.

علیرضا بصیری پيشرفت و موفقيت هاي امروز کشور در عرصه های مختلف را مرهون جانفشاني هاي شهدا دانست و خاطرنشان کرد: آسايش و امنيت امروز ما مديون خون پاك شهدا است كه موجب خنثی شدن توطئه و نقشه هاي دشمنان  انقلاب اسلامی می شود.

 امام جمعه شاهین شهر نیز در ادامه مراسم پیشرفت و موفقیت های علمی کشور را مرهون تلاش و برکت خون جوانان دانشمند و شهید کشور دانست و گفت: روح بلند امام راحل و شهدای گرانقدر همواره ناظر بر اعمال و رفتار  ما می باشذ و باید تلاش کنیم پاسدار واقعی خون شهدا باشیم.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان با اشاره به بیانات امام راحل که خانواده‏ های شهدا را چشم و چراغ املت ایران تا همیشۀ تاریخ عنوان کرده بودند تصریح کرد: شهدا و ايثارگران با پيروي از ولي فقيه در عرصه هاي جهاد و شهادت گام نهادند و عزت و سربلندي را براي ملت ايران به ارمغان آورند.

شهردار شاهین شهر در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی و تبریک فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار و عظمت امروز انقلاب و اسلام را مرهون ایثار و خون شهدا دانست و گفت: همراهی کردن پدران و مادران، همسر و فرزندان شهدا نقش اساسی در تکریم شهدای گرانقدر دارد که باید همه در این راه گام برداریم.

حسین امیری برگزاری مراسم و تکریم خانواده شهدا برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و جلوگیری از آسیب به اسلام و فرهنگ اسلامی کشور  می باشد و هزینه برای این قبیل برنامه ها سرمایه ای است که اندوخته می شود.

همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدای شاهین شهر به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر و به پاس قدردانی از خون پاک شهداء می باشد که سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر برگزار کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.