۱۵:۳۴ - شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

کشف دستگاه جاسوسی اسرائیل در لبنان+عکس

نیروهای ارتش لبنان در عملیاتی یک دستگاه جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی که مجهز به دوربین بود در نزدیکی ایست مرزی شهر العدیسه کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از ابنا ، نیروهای ارتش لبنان در شهر جنوبی “العدیسه” یک دستگاه جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی را کشف کردند و به دنبال آن نیروهای نظامی لبنان و ارتش صهیونیستی در طول مرزهای مشترک مستقر شدند.

رسانه‌های لبنان گزارش دادند نیروهای ارتش در عملیاتی یک دستگاه جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی که مجهز به دوربین بود در نزدیکی ایست مرزی شهر العدیسه کشف کردند.

به دنبال کشف این ابزار جاسوسی، نیروهای ارتش لبنان و نیروهای هیات سازمان ملل در لبنان (یونیفل) در محل مستقر شده و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی نیز در آن سوی مرزها مستقر شدند.

تاکنون بارها دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی کشف شده‌اند.

این حادثه تنها چند ساعت پس از بازگرداندن یک کرکس جاسوس اسرائیل با میانجیگری یونیفل از لبنان به سرزمین‌های اشغالی رخ داد.

این کرکس روز سه‌شنبه در حالی وارد خاک لبنان شد که یک دستگاه ردیاب به آن متصل و یک حلقه که بر روی آن به زبان عبری چیزی نوشته شده بود، کشف شد که احتمال این که این پرنده برای جاسوسی ارسال شده باشد را افزایش داد.

9_56ac65c1f2c56 8_56ac65c049ce1 7_56ac65bdd5019 6_56ac65bd0e043 5_56ac65bc0c9b4 4_56ac65bae35cb

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.