۲۱:۴۶ - سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

انتشار تصاویر صف‌های سبد کالا ممنوع

یک سایت محلی استان اصفهان، در اعتراض به شیوه ارائه سبد کالایی به مردم، از سوی دولت، انتشار هر نوع تصاویر از این حرکت تحقیر آمیز” را بر روی خروجی خود، ممنوع کرد.

image42275

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا، سایت خبری صاحب نیوز از سایت های مطرح استان اصفهان، در اقدامی نمادین، انتشار هرگونه عکس جدید از صف های اخذ سبد کالایی را به علت نمایش تحقیر مردم ممنوع دانسته و تصاویر قبلی را هم از صفحه خود حذف کرد.

در پرده نگاری که در صفحه اول این سایت و با عنوان اصلی “تحقیر ممنوع” قرار گرفته، آمده است: در اعتراض به تحقیر مردم تمامی تصاویر مربوط به طرح توزیع سبد کالا، از خروجی این پایگاه خبری حذف شد.
این پایگاه خبری همچنین طی یادداشت دیگری، عنوان کرده است: پس از آغاز این طرح تصاویر دلخراش و تمسخرآمیزی از صف های طولانی مردم در فضای مجازی لایک می خورد و به نظر می رسد اجرای این برنامه و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، قرار است خوراک تبلیغاتی مناسب برای رسانه های بیگانه در جهت تحت الشعاع قرار دادن حضور مردم در راهپیمایی امسال فراهم کند، تا جایی که هم اکنون نیز گزارش های تصویری شرم آوری در رسانه های خارجی منتشر شده است و شبکه ی بی بی سی فارسی در چند روز گذشته با آب و تاب مشغول مانور دادن روی مسئله ی توزیع سبد کالایی در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.