۲۰:۲۰ - جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴

در رقابت بین کاراته کاران کشور تیم اصفهان در مقام سوم ایستاد

مسابقه انتخابی کاراته کاران سبک کیوکوشین ماتسوشیما کشور که امروز به مناسبت هفته نکوداشت شاهین شهر در این شهر برگزار شده بود تیم های اصفهان و خراسان رضوی بصورت مشترک در مقام سوم ایستادند تا سال آینده عازم مسابقات جهانی ژاپن شوند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  صبح امروز مسابقات کاراته کشوری با حضور 15 تیم از 15 استان در سالن ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار شد.

نماینده عالی سبک کیوکوشین ماتسوشیما در ایران در گفتگو باشاهین نا گفت: مسابقات کشوری کاراته سبک کیوکوشین ماتسوشیما از سری مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی کشور ژاپن می باشد.

وی افزود: این مسابقات در سطح بزرگسالان و در دو رشته کاتا و کومیته با شرکت 175 ورزشکار از 15 استان به میزبانی شاهین شهر برگزار شده است.

محسن آشوری اضافه کرد: مسابقات در سه وزن مثبت 80، مثبت 75 و منفی 75 برگزار شده که در سطح خیلی خوبی در حال اجرا می باشد، نفرات اول تا سوم این اوزان آبان ماه سال آینده به مسابقات جهانی ژاپن اعزام خواهند شد.

در پایان و پس از مبارزه نفس گیر و جنجالی علی شاه نظری و مجید حق شناس که متاسفانه هردو نفر مغلوب حریفان خود شده و از ادامه رقابت باز ماندند، تیم استان تهران مقام اول، تیم استان فارس مقام دوم و تیم های استان اصفهان و خراسان رضوی به صورت مشترک مقام سوم تیمی را کسب کردند.

در رشته کاتا رده بزرگسالان A
عباسعلی محمدی  از استان اصفهان مقام اول، سید خسرو مدنی از استان مازندران مقام دوم و احمد رفیعی از استان اصفهان و مجید یعقوبی از فارس سوم شدند.

در رشته کاتا رده بزرگسالان B
عبدالله نیکبختی و محمد فریدونی از استان فارس به ترتیب مقام های اول و دوم و نوید شاکری از استان اصفهان و احمدرضا میری از استان فارس مقام سوم را بدست آوردند.

همچنین در کومیته  وزن 75-
مجید غفاری از تهران مقام اول،محمد نظری از اصفهان مقام دوم،حمید رضا توانگر از اصفهان واصغر جباری از تهران سوم شدند

در کومیته وزن 85- 
مهرداد رمضانی از تهران مقام اول،حسین اشرفی از تهران مقام دومو مجید نسبی و حمید رضا رزمی از تهران مقام سوم را کسب کردند.

در کومیته وزن 85+
علی اورعی از خراسان رضوی،سجاد مهاجری از خراسان رضوی و مجتبی دژپسند از مازندران و نوید لطفی از تهران به ترتیب بر سکوی های اول تا سوم ایستادند.

در پایان در کاراته تیمی

تیم استان تهران بر سکوی اول، تیم استان فارس بر سکوی دوم و تیم های استان اصفهان و خراسان رضوی به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

استان اصفهان مقام سوم مربیان را نیز کسب کرد که این مقام را آقای شاهزاده فرد مربی استان اصفهان موفق شد بدست بیاورد.

امروز علاوه بر اینکه کاپ اخلاق این مسابقات بدلیل شایستگی و رفتار مناسب ورزشکاران و مربیان به تیم استان مازندران تعلق گرفت، از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم محمد جواد قربانی مرتضی زارع و عبدالحسین یوسفیان در حاشیه برگزاری این مسابقاتتجلیل به عمل آمد.

در حالی که کلاس داوری این مسابقات دو روز قبل در خانه کاراته اصفهان در رده جی سی و آ سی با حضور 100 نفر خواهر و برادر برگزار شده بود آقایان خسرو زمانی، مجتبی ابوالعبادی و مهدی حقیقت از داوران و پیشکسوتان کاراته شاهین شهر امروز داوری این مسابقات را بر عهده داشتند.

این مسابقات به همت سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر به مناسبت هفته نکوداشت این شهر و با حضور پدر شهیدان مدافع حرم محمد جواد قربانی و مرتضی زارع وحاجی نماینده شهرستان، امیری شهردار، صالحی رئیس شورای شهر، شاهرجبیان مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری شاهین شهر، شیهان دای دکترمحسن آشوری ریاست سبک کیوکوشین ماتسوشیمای جمهوری اسلامی ایران، حاج مصطفی سلطانی بنیان گذار و پدر کاراته استان اصفهان، دکتر شیهان علی اکبرقاسمی نماینده سازمان جهانی کیوکوشین ماتسوشیما و رئیس کمیته داوران کیوکوشین کاراته ماتسو شیمای کشور، شيهان دای داريوش باقري رئيس سبك كيوكوشين ماتسوشيماي استان اصفهان، شیهان هرمزان و دیگر اساتید بزرگ و برجسته و همچنین پیشکسوتان عرصه کاراته استان برگزار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.