۱۷:۴۲ - چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر اعلام کرد:

دوره چهارم شورای اسلامی شاهین شهر تاکنون 797 مصوبه داشته است

صالحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر گفت: دوره چهارم شورای اسلامی شاهین شهر از اغاز فعالیت خود تا کنون بابرگزاری بیش از 225 جلسه، 797 مصوبه داشته است که 70 درصد از این مصوبات تحقق یافته است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ رئیس شورای اسلامی شاهین شهرضمن تبریک فرارسیدن هفته نکوداشت شاهین شهر گفت: زمینه های همدلی و تعامل بین مسولان، زیر ساخت های مناسب فرهنگی و علمی به همراه بیش از 700 نخبه و همچنین فرصت های سرمایه گذاری و دیگر پتانسیل های موجود از ویژگی های بارز شاهین شهر می باشد.

وی با اشاره به سکونت اقوام و قومیت های مختلف ایرانی و جمعیت 98 درصدی افراد باسواد این شهر افزود: شاهین شهر یکی از نادر شهرهایی است که بیش از 700 نخبه علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری در خود جای دارد که 12 نفر از آنها نخبگان و نام آوران بین المللی می باشند.

علی صالحی در ادامه افزود: دوره چهارم شورای اسلامی شاهین شهر از آغاز فعالیت خود تاکنون بابرگزاری بیش از 225 جلسه، 797 مصوبه داشته است که 70 درصد از این مصوبات شورای اسلامی شاهین شهر تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه مراحل بررسی بودجه پیشنهادی سال 1395شهرداری شاهین شهر در شورای اسلامی شهر در حال رسیدگی است بیان کرد: در حال انجام است و بودجه پیشنهادی سال 1395 شهرداری شاهین شهر و سازمان های وابسته به شورای اسلامی شهر 2180 میلیارد ریال است که 580 میلیارد ریال آن سهم سازمان های وابسته و 1600 میلیارد ریال مابقی سهم شهرداری می باشد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر اضافه کرد: در سال جاری شورای اسلامی شاهین شهر هم چون گذشته در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی در شهر توانسته اقدامات مطلوبی از جمله موافقت با احداث فضاهای آموزشی با اعتبار 20 میلیارد ریال هزینه، احداث و تکمیل مساجد و حسینیه ها با اعتبار 10میلیارد ریال، کمک به احداث حوزه های علمیه خواهران و برادران با اعتبار 700 میلیارد ریال، احداث کلانتری با 6 میلیارد ریال و ده ها اقدام فرهنگی عمرانی ورزشی دیگر را انجام داده است.

وی وجود مراکز و زیر ساخت های مناسب فرهنگی، تفریحی، علمی و همچنین فضاهای سبز شهری، زمینه های سرمایه گذاری و ده ها ظرفیت و پتانسیل علمی و فرهنگی دیگر در شاهین شهر مسئولان را بر آن داشت که این شهر را به نام شهر دانش و خلاقیت نامگذاری کنند.

صالحی با بیان اینکه هفته نکوداشت شاهین شهر از ششم تا دوازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود اضافه کرد: بیست و یک برنامه متنوع از جمله تجلیل از 700 نخبه شاهین شهری، مراسم نورافشانی در سطح شهر، همایش ولایت فقیه، تجلیل از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری مسابقات کشوری کاراته و مسابقه والیبال تیم هنرمندان کشور با منتخب شاهین شهر، پیاده روی خانوادگی، همایش نخبگان و استعدادهای برتر شهر و مراسم دعای ندبه در این هفته با مشارکت مردم اجرا می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.