۱۶:۰۵ - دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

با حضور جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی؛

مراسم بزرگداشت شهید مدافع نظم و امنیت استوار یکم امین حیدری برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید امین حیدری با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ نظم و امنیت هیچ کشوری جز با فداکاری و ایثار جوانمردان آن سرزمین بدست نمی آید، همه به خوبی می دانیم که امنیت مثال زدنی کشورمان در میان سایر کشورهای منطقه را مدیون خون شهدا و جوانان مومن، شجاع و دلیری هستیم که جان عزیز خود را فدای آرامش و امنیت کشور کرده اند.

جوانانی غیوری که در مقابل هر بیگانه و متجاوزی می ایستند و هرگز اجازه نمی دهند که احدی به کشور و انقلاب اسلامیشان دست درازی کند.

آری امروز مردم شاهین شهر عزادار یکی دیگر از فرزندان برومند خود بود که در ایرانشهر و در مبارزه با اشرار به شهادت رسیده بود امروز یکی دیگر از روزهایی بود که تنها پدر و مادر زحمت کشیده و خواهر و برادر و همسری دلسوخته داغدار عزیز خود نبودند امروز همه مردم حتی کسانی که در مراسم شرکت نکرده بودند نیز داعدار امین حیدری بودند.

شهید مدافع نظم و امنیت استوار یکم امین حیدری روز اول بهمن در کیلومترها دورتر از شاهین شهر در آنجایی که همواره افراد پلیدی با هدف شوم خود هراز گاهی به قصد برهم زدن نظم و آرامش مردم با انجام عملیات ها و ترورهای کور عده ای از هموطنانمان را به شهادت می رسانند، به همراه دو همرزم دیگر خود با این پلید سیرتان درگیر  و سپس به شهادت می رسد.

روز گذشته این شهید عزیز بر دوش مردم شاهین شهر تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. مردمی که انصافا بر خلاف تبلیغاتی که بر علیه آنها می شود در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و ارزشهای والای آن چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در دفاع از حریم ولایت و چه در دفاع از امنیت مرزهای کشور به شایستگی سهم خود را با تقدیم جوانان برومندی ادا کرده اند.

ملت ایران همواره قدردان خون این جوانان و خانواده های صبورشان هستند و خواهند بود چرا که اگر امروزه و در حالی که مردم اکثر کشورها های دنیا در ناامنی به سر می برند مردم ما در آرامش و امنیت زندگی می کنند و به فعالیت های اقتصادی خود می پردازند و این امنیت و آرامش به برکت رشادت ها و خون شهدا به دست آمده است.

مراسم گرامیداشت شهید استوار یکم امین حیدری پیش از ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده انتظامی اصفهان جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، فرماندار شهرستان، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و خانواده های معظم شهدا در مسجد فاطمیه این شهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.