۰۸:۰۳ - سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴

این نوشیدنی‌ها شما را خوش‌اندام می‌کنند

در میان نوشیدنی‌ها، نوشیدنی‌هایی هم وجود دارد که در کنار لذتی که به ما می‌دهند، در حفظ زیبایی پوست و در عین حال حفظ خوش‌‌اندامی بدن موثر و مفید هستند.

به گزارش شاهین نا؛ در میان نوشیدنی‌ها، هستند نوشیدنی‌هایی که در کنار لذتی که به ما می‌دهند، در حفظ زیبایی پوست و در عین حال حفظ خوش‌‌اندامی بدن موثر و مفید هستند. این نوشیدنی‌ها کمک می‌کنند تا ما نشاط و سرزندگی بدنی خود را حفظ کرده و ارتقا بدهیم و از سوی دیگر برای کاهش وزن هم مناسب و مفید باشند. شما را به نوشیدن چند نوشیدنی از دست  دعوت می‎کنیم.

چای سبز

13941028000769_PhotoL

مطالعات نشان می‌دهد که چای سبز علاوه بر این که حاوی ترکیبات مفید و‌آنتی اکسیدان‌هایی است که می‌تواند چربی‌های شکم را از بین برده و آن را زیبا و خوش‌فرم کند، خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی را نیز کاهش می‌دهد. مصرف این نوشیدنی قبل از انجام تمرینات ورزشی موجب چربی‌سوزی بیشتر در طول تمرینات هوازی می‌شود.

چای سرد نعناعی

13941028000771_PhotoL

این نوشیدنی با طراوت در همه روزهای سال بویژه برای روزهای گرم سال  بسیار مفید و فوق‌العاده است. چای نعناعی سرد، شکمی صاف و زیبا را به شما هدیه می‌دهد. جالب است بدانید نوشیدن این چای باعث هضم سریع‌تر چربی‌های موجود در غذاهایی مثل استیک‌ها و برگرها و در نهایت فست فود‌ها شده، نفخ را برطرف کرده و به این ترتیب کمک می‎کند تا اندام شما زیبا و متناسب بماند.

نوشیدنی شکلات تلخ

13941028000772_PhotoL

جالب است که بدانید این نوشیدنی باعث زیبایی اندام و خوش فرم شدن و سفت‌شدن شکم می‌شود. این نوشیدنی پرطرفدار با سرکوب کردن اشتهای کاذب و کاهش میل شدید به خوردن حجم زیاد مواد غذایی باعث حفظ تناسب اندام و جلوگیری از چربی‌های اضافی و تجمع آنها می‌شود. مصرف این نوشیدنی در وعده‌ مهم صبحانه یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور خواهد بود. این کار تا ساعات‌ها شما را سیر نگه می‌دارد و مانع از ریزه‎خواری در طی روز و در نهایت رو به رو شدن با یک اندام نا‌متناسب می‌شود.

 نوشیدنی آناناس

13941028000773_PhotoL

با نوشیدنی یخ در بهشت آناناس هم می‌توانید یک شکم صاف و زیبا داشته باشید، آناناس به طور طبیعی دارای یک آنزیم به‌ نام بروملین است که موجب شکسته شدن پروتئین‌ها، سهولت هضم و رفع نفخ می‌شود.

منبع:مدآنلاین

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.