۱۸:۰۵ - جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴

همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی نمازگزاران شاهین شهری در محکومیت جنایات آل سعود/ تصاویر

راهپیمایی نمازگزاران شاهین شهری در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر شیعیان عربستان آیت‌الله باقر النمر به دست رژیم آل‌سعود برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مردم مومن و خداجوی شاهین شهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به جنایت رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی مسیر مصلی نماز جمعه تا سه راه فردوسی را با حمل پلاکارد و پوسترهای شیخ نمر و سردادن شعارهای ‘مرگ بر آمریکا’، ‘مرگ بر اسراییل ‘، ‘مرگ بر وهابیت ‘ و ‘مرگ بر آل سعود’ طی کردند.

در این راهپیمایی که امام جمعه، شهردار، طلاب و روحانیون، جمعی از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، خانواده های معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی شاهین شهر حضور داشتند همراه و همگام با اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهای ضد استکباری این اقدام سخیف سران آل سعود را محکوم کردند.

در پایان راهپیمایی امروز قطعنامه ای در چهار بند قرائت شد که با تکبیر شرکت کنندگان در راهپیمایی مورد تایید قرار گرفت و سپس پرچم های آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر اسرائیل با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود به آتش کشیده شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.