۱۶:۰۵ - جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

زمان پادشاهی آل سعود به پایان رسیده است/ حمله به سفارت عربستان پازل دشمن را تکمیل کرد/ ایران اسلامی مقتدرترین کشور در منطقه است

حجت الاسلام ملکیان با تاکید بر اینکه؛ حکومت وهابی آل سعود از بدو تاسیس تاکنون انواع خبائث و جنایت بر علیه مسلمانان را در پرونده خود ثبت کرده است خاطرنشان کرد: سعودی ها باید بدانند که زمان پادشاهی آنها به پایان رسیده است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ملاک عمل انسان را تقوا دانست و گفت: لازم است که انسان در هر حالی تقوای الهی را رعایت کند و بداند که دنیا دار بلا و فنا است و تنها ملاک ارزشمند و ماندگار برای انسان تقوای الهی می باشد.

وی با اشاره به وقایع 19 دی ماه سال 56، وجود رابطه مستحکم مردم و مراجع دینی،عدم ترس مردم از حکومت خفقان، درک شرایط و حضور به موقع در صحنه، بصیرت و شناخت و الگودهی به مردم سایر شهرها و استان ها را از ویژگی های حماسه ماندگار 19 دی عنوان کرد.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان حماسه عظیم مردم در 9 دی سال 88 را در ادامه حرکت بزرگ مردم در 19 دی سال 56 دانست که ملت ایران با خلق هر دو حماسه فتنه های خطرناک را خنثی کردند. و بر همین اساس 9 دی تا 19 دی دهه بصیرت افزایی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته‌ای کشورمان به دست عوامل موساد و سازمان سیا خاطرنشان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان به دست عوامل آمریکا و اسرائیل حاکی از به بن‌بست رسیدن استکبار و صهیونیسم جنایتکار می باشد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در ادامه به گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور و دیدار با رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار نماز جمعه را قلب فرهنگی هر شهری دانستند و جایگاه نماز جمعه را قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق و به تعبیری قرارگاه فرهنگی و سیاسی کشور در جنگ سرد عنوان کردند که ائمه جمعه فرماندهان این قرارگاه و دارای مسئولیت مهم می باشند.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب با بیانی صریح در مورد انتخابات و حماسه‌ سیاسی مردم در اسفندماه سال جاری به 14 نکته مهم و اساسی اشاره داشتند که اهمیت انتخابات در نظام اسلامی، مردود بودن ورود زود هنگام به فضای انتخاباتی، مرض عده ای در نا مطمئن نشان دادن انتخابات، مصادیق رعایت حق الناس در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مسئله مهم نفوذ و چشم طمع دشمنان به انتخابات امسال از مهمترین نکات می باشد.

حجت الاسلام ملکیان ضمن تسلیت شهادت عالم مجاهد اسلام آیت الله شیخ نمر به دست جنایتکاران رژیم آل سعود گفت: دست انتقام الهی به‌ زودی گریبان گیر حکومت وهابی آل‌ سعود را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه حکومت وهابی آل سعود از بدو تاسیس تاکنون انواع خبائث و جنایت بر علیه مسلمانان را در پرونده خود ثبت کرده است خاطرنشان کرد: سعودی ها باید بدانند که زمان پادشاهی آنها به پایان رسیده است.

امام جمعه شاهین شهر اضافه کرد: با اقدام فجیع و غیر انسانی رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان موجی از تنفر و انزجار در جهان به راه افتاده است که در نهایت باعث سرنگونی این حکومت دیکتاتور خواهد شد.

وی به با غیرقابل قبول دانستن حمله برخی افراد به سفارت و کنسولگری عربستان در تهران و مشهد تصریح کرد: حمله این افراد به سفارت آل‌ سعود پازل طراحی‌شده دولت وهابی عربستان بر علیه ایران را تکمیل کرد.

حجت الاسلام ملکیان هدف آل‌ سعود از انجام جنایات در منطقه را به علت حسادت و پروژه نفوذ دشمنان به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: رژیم آل سعود بداند که انقلاب اسلامی در دلها نفوذ کرده و هم اکنون ایران اسلامی مقتدرترین و باثبات ترین کشور منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.