۰۸:۳۲ - یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴

مسئول شورای هیئات مذهبی شاهین شهر و میمه خبر داد:

مدیران 70 هیئت مذهبی شاهین شهر در کارگاه های آموزشی تخصصی شرکت کردند

مدیران 70 هیئت مذهبی شاهین شهر طی 32 ساعت در کارگاه های آموزشی تخصصی ضمن تبادل نظر با اساتید مجرب از مطالب جدید بهره مند شدند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ شورای هیئات مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور ارتقا سطح توانمندی مدیران هیئت های مذهبی کارگاه آموزشی و تخصصی در مسجد جوادالائمه علیه السلام شهرک میلاد برگزار کرد.

مدیران هیئت های مذهبی طی 32  ساعت با موضوعات روز و مورد نیاز هیئت ها با اساتید مجرب در کارگاه های آموزشی به تبادل نظر پرداخته و از مطالب آنها بهره مند شدند.

مسئول شورای هیات مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با رویکرد مهارت افزایی در موضوعات مورد نیاز مدیران هیئات مذهبی همراه با ارائه راهکارهای عملی برگزار شد.

وی با تاکید بر محوریت مسجد با تعریف کاربری های جدید برای افزایش بهره ورزی جلسات آموزشی اضافه کرد: این کارگاه های آموزشی با حضور مدیران 70 هیئت مذهبی شاهین شهر طی شش هفته بصورت گردشی در مساجد سطح شهر برگزار می شود.

محمدحسین بزله ابراز امیدواری کرد برگزاری این کارگاه ها آغازی بر علمی شدن فضای فعالیت های فرهنگی مذهبی و تداوم دوره های مشابه در این شهر باشد.

وی برگزاری این دوره های آموزشی در مساجد به جای برگزاری در سالن های همایش را یکی از ویژگی های این دوره نام برد و افزود: جذب جوانان و نوجوانان به نماز، شبهه شناسی عاشورا، ادیان و فرق، روانشناسی، آسیب شناسی با نگاهی به آسیب اجتماعی علل گرایش به مواد مخدر، سواد رسانه ای و …از جمله عناوین و موضوعات مورد بحث در این کارگاه های آموزشی می باشد.

مسئول شورای هیات مذهبی شهرستان در پایان یادآور شد که این جلسات طی چهار هفته گذشته روزهای پنج شنبه و جمعه در مساجد امام حسن مجتبی(ع) خانه کارگر و جوادالائمه شهرک میلاد شاهین شهر برگزار شده و دو هفته آینده نیز در یکی دیگر از مساجد تشکیل خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.