۱۵:۱۵ - جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴

امام جمعه شاهین شهر:

کشف حجاب ماموریتی از جانب بیگانگان برای مبارزه با اسلام و تسلط بر کشورهای اسلامی بود

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر کشف حجاب را نقشه دشمنان برای تسلط بر کشورهای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هرچند با سقوط رضاشاه دستور لغو کشف حجاب صادر شد ولی فرزند او با اقدامی بدتر از راه فرهنگی تمدن بیگانه غرب را وارد و بر کشور مسلط کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) به سالروز کشف حجاب در سال1314 اشاره کرد و گفت: بـى تـرديـد از پـليـدتـريـن تـرفـنـدهـاى دشـمـنـان اسـلام، تـوطـئه كـشـف حـجـاب بـود كـه در تـاريـخ مـعـاصـر کشور مـا بـه شكل رسمى و قانونى اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه رضاشاه تمدن را در عریان بودن زن و متحدالشکل بودن لباس مردان می دید اضافه کرد: یکسال پس از سفر رضاشاه به ترکیه و دیدن مظاهر تمدن غرب از سوی بیگانگان ماموریت پیدا کرد تا تمدن و فرهنگ بیگانه غرب را جایگزین فرهنگ اسلامی کند به همین علت به قوای نظمیه دستور داد تا مقابل زنان محجبه بایستند و هر کدام از بانوان که مقاومت کرد به زور چادر از سر او بردارند.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان اضافه کرد: به دستور رضاشاه جلسات عزداری امام حسین(ع) تعطیل و از برگزاری جلسات وعظ و خطابه علما جلوگیری می شد تا علما نتوانند مردم را از نقشه شوم آنها آگاه کنند.

وی با بیان اینکه بیگانگان جز این از هیچ راهی نمی توانستند بر کشورهای اسلامی تسلط داشته باشند خاطرنشان کرد: هرچند با سقوط رضاشاه دستور لغو کشف حجاب صادر شد ولی فرزند او با اقدامی بدتر از راه فرهنگی تمدن بیگانه غرب را وارد و بر کشور مسلط کرد.

امام جمعه شاهین شهر همه توطئه های بیگانگان و مشکلات بوجود آمده برای زدودن چهره اسلام و از هم پاشیدن کانون خانواده ها دانست که با فرهنگی سازی برای بی حجابی و افزایش بی میلی به ازدواج کانون خانواده ها را از هم پاشید و امروز متاسفانه هنوز آثار زیانبار آن دیده می شود.

وی به کاهش چشمگیر سن بلوغ در پسران اشاره کرد و به والدین هشدار داد که مراقب گوشی های موبایل در دست فرزندان خود باشند که چه در درون آنها وجود دارد و دشمنان چه نقشه هایی برای فرزندان و نسل آینده این کشور کشیده است.

حجت الاسلام ملکیان در ادامه به نامه تاریخی امام(ره) به گورباچف اشاره کرد و گفت: در زمانی که نیمی از دنیا تحت سیطره شوروی بود حضرت امام(ره) به گورباچف پیام داد که در آینده ای نزدیک باید کمونیسم را در موزه ها دید چراکه مکتبی است که هیچ نیازی از جامعه را برطرف نمی کند.

وی افزود: امام(ره) با نامه به گورباچف در حقیقت او را به دین اسلام دعوت کرد همین کاری که رهبر معظم انقلاب با نامه به جوانان کشورهای اروپایی و آمریکایی، آنها را دعوت کرد تا بی واسطه درباره اسلام تحقیق و تفکر کنند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در ادامه با اشاره به آغاز سال میلادی جدید و دیدار رهبر انقلاب با خانواده شهید مسیحی گفت: با لشکرکشی های استکبار جهانی و راه اندازی جنگ نیابتی امسال یکی از سیاه ترین سالها برای پیروان حضرت عیسی مسیح(ع) بود.

وی افزود: قدرت هایی که خود را پیروان حضرت عیسی(ع) می دانند با ایجاد توطئه و ناامنی در کشورها و با استفاده از امکانات مسلمانان بر علیه خود آنها تفرقه و دودستگی ایجاد کرده و آنها را از بین می برند.

حجت الا سلام ملکیان اضافه کرد چگونه است قدرت هایی که خود را پیرو حضرت مسیح(ع) می دانند و ائتلاف برای مبارزه با تروریست هایی که خود آنها را بوجود آوره اند تشکیل می دهند، زمانی که خبر هلاکت زهران علوش را می شنوند برای مرگ او اظهار تاسف می کنند.

One Response to “کشف حجاب ماموریتی از جانب بیگانگان برای مبارزه با اسلام و تسلط بر کشورهای اسلامی بود”

  1. محمد گفت:

    یکی بگه آخه اگه دشمن داره هرغلطی میکنه از روی دشمنیش هست حالا شما از روی دلسوزی و دوستی در راستای اعتلای حجاب چه کردید. حتماباید ناموس ما با چادر بیاد بیرون و بهش بی احترامی بشه بعدا اون هم بخواد مقاومت کنه. مقاومت حزب اللهی ها به جای خود برای مدیریت جریان حجاب ستیز در شهر چه کرده ای؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.