۲۱:۲۸ - سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۲

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

زن رمال میلیونر در شاهین‌شهر به دام پلیس افتاد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: زن کلاهبرداری که با دریافت مبالغ هنگفت اقدام به رمالی و فال‌گیری می‌کرد، دستگیر شد.

210626_PhotoA

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شاهین‌شهر،  غلامعباس بلفکه اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه زنی با دریافت مبالغ هنگفت از زنان ساده‌لوح اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار دادیم.

وی با بیان اینکه دستگیری این فرد با همکاری پلیس زن صورت گرفته، افزود: زن کلاهبردار مدعی بوده با شگرد خاصی که در فالگیری دارد قادر است هر مشکلی را حل کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر به مبلغ دریافتی زن کلاهبردار از مشتریان اشاره و تصریح کرد: وی در هر جلسه بین 200 تا 300 هزار تومان از مراجعان دریافت می‌کرد.

بلفکه با عنوان اینکه ماموران انتظامی طی هماهنگی قضایی و اخذ حکم، اقدام به دستگیری زن کلاهبردار نموده‌اند، ادامه داد: در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی کتاب و ادوات رمالی و خرافی کشف شد.

وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده به طور صریح به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف کرده، اذعان کرد: درآمد ماهیانه حاصل از رمالی وی بین دو تا سه میلیون تومان بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شاهین‌شهر در پایان گفت: با شناسایی تعدادی از افراد  متضرر شده از این کلاهبردار و اخذ شکایت‌های متعدد، زن رمال جهت طی کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.