۰۸:۰۰ - دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴

فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه:

حضور مردم نفوذ دشمن در فتنه 88 را مهار کرد/ وجود جوانان پرشور در عرصه های انقلاب یک فرصت است

مشیر صدری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: حماسه تاریخی ملت هوشیار ایران اسلامی در روز 9 دی بود که جلوی جریان نفوذ دشمن را گرفت و آن را مهار کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ در سال 88 اتفاقاتی در کشور رخ داد که یک فتنه به تمام معنا و با پیچیدگی ها خاص خود و برنامه ریزی چندین ساله بود و به هیچ وجه یک اعتراض انتخاباتی نبود.

مردم ایران تاوان بی بصیرتی و قدرت طلبی برخی افراد را دادند چرا که باعث شد اقتدار نظام جمهوری اسلامی در چشم برخی از ملتها شکسته شود. و از طرفی دشمنان قسم خورده تحریم های گسترده ای را بر علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کنند.

روز نهم دي ۸۸ شكوه پيوند ناگسستنی امت با امام خود بود كه در سيل خروشان انسان هاي عاشق و ولايت مدار متجلي شد. این روز نقطه سرنوشت ساز تقابل همه جانبه جبهه استکبار ، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی این کشور بود.

حماسه ملی روز 9دی با بصیرت و هوشیاری مردم ایران در تاریخ ماندگار شد

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در گفتگویی با شاهین نا؛ در خصوص عوامل بوجود آورنده فتنه 88 گفت: انقلاب اسلامي ايران زماني که به پيروزي رسيد باعث شد تمام معادلات نظام سلطه را در منطقه و جهان به هم بريزد؛ يک انقلابي بر مبناي ارزش‌هاي الهي، اسلامي و ديني در منطقه شکل گرفت که اين موضوع براي نظام سلطه غيرباور بود.

وی با اذعان به نفوذ دشمن در جریان فتنه سال 88 گفت: سابقه نفوذ دشمن در کشور به دوران مشروطیت برمی گردد، دشمنان با فریب ذهن افراد ضعیف باعث انحراف جریان مشروطه شدند.

سرهنگ سید علی مشیر صدری خاطرنشان کرد: ملت ایران با دشمن شناسی و وقت شناسی عمیق خود با حرکتی برخاسته از بصیرت و آگاهی در روز 9 دی پرچمی را در کشور بلند کردند که شاخص و ملاک قرار گرفت و به همه دنیا ثابت کردند که هنوز پای انقلاب ایستاده اند و از آرمان های آن حفظ و حراست می کنند.و به احدی اجازه نخواهند داد که خدشه ای به آن وارد کند.

وی از حرکت مردم ایران در روز 9 دی سال 88 به نام حماسه ای ملی و تاریخی نام برد و تصریح کرد: در روز 9 دی حجت بر همه تمام شد همه جریان های سیاسی حتی برخی از فریب خوردگان در حرکتی خودجوش آمدند و از فتنه گران اصلی تبری جستند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث را از عوامل اصلی بوجود آورنده فتنه 88 نام برد و افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 استکبار جهانی با سناریوی از قبل طراحی شده در چارچوب کودتای مخملی با همکاری ایادی و عوامل خودفروخته بر پایه شایعات بی اساسی حرکتی را آغاز کردند.

بصیرت را باید از مردم انقلابی و با بصیرت ایران آموخت/حضور مردم نفوذ دشمن را مهار کرد

سرهنگ پاسدار سیدعلی مشیر صدری اضافه کرد: این حرکت که هشت ماه به طول انجامید با توهین و جسارت به تصویر حضرت امام(ره)، آتش زدن مسجد، روزه خواری علنی، شعارهای نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، حمله به پایگاه بسیج و… همراه بود در روز عاشورای سال 88 با حمله و جسارت به خیمه های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و سوت و کف زدن به اوج خود رسید.

وی افزود: حرکت های آشوبگرانه افراد خودفروخته در روز عاشورا، باعث به جوش آمدن رگ غیرت مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی شد. ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی با رهبری علمای ارزشمند انقلاب حماسه ای را خلق کردند که در تاریخ ماندگار شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با بیان اینکه حماسه تاریخی ملت هوشیار ایران اسلامی در روز 9دی بود که جلوی جریان نفوذ دشمن را گرفت و آن را مهار کرد افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به قصد نفوذ، فتنه ای را به پا کردند که برخی از خواص آن را تشخیص ندادند ولی مردم آگاه و با بصیرت ایران تشخیص دادند و در روز 9 دی آن را مهار کردند که به همین دلیل این روز به نام بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شد.

رهبر انقلاب سکان دار همیشه بیدار انقلاب اسلامی است

سرهنگ مشیر صدری از رهبر انقلاب به عنوان سکان دار همیشه بیدار انقلاب اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: حضرت امام خامنه ای با نگاه نافذ و بصیرتی ویژه همه امواج و حرکت هایی که در مسیر انقلاب اسلامی قرار دارد را به دقت بررسی می کند و با عنایات الهی و بیانات روشنگرانه خود جامعه را هدایت و رهبری می کند.

وی اضافه کرد: به همه کسانی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دلی برای تپیدن دارند توصیه می کنم که گام به گام پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و بیانات و فرامین ایشان را به دقت و حساسیت گوش کنند و در انجام وظایف به کار ببندد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه تاکید کرد: نباید فراموش کنیم اگر می خواهیم در تلاطم فتنه های استکبار جهانی دچار آسیب نشویم باید چشم و گوش و جان را به رهنمودهای رهبر انقلاب بسپاریم زیرا ایشان به عنوان ولی امر در رأس نظام اسلامی خیلی دقیق و ظریف و با وسواس جریانات داخل و خارج را مدیریت کرده و شاخص ها و مسیر را تعیین و رهبری می کنند.

 سپاه و بسیج در جریان فتنه سال 88 حضوری موثر و فعالی داشت

وی در ادامه با اشاره نقش موثر و حضور پررنگ بسیج، محافظت از انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی سپاه و بسیج عنوان کرد و افزود: نیروهای مردمی بسیج بصورت خودجوش بدون فراخوان، اطلاع رسانی و یا حتی پشتیبانی همراه نیروهای سپاه در نقاط بحرانی شهر بصورت شبانه روزی حضوری چشمگیر و فعالی داشتند و کمک زیاد و موثری در محافظت از انقلاب انجام دادند.

مشیر صدری با یادآوری خاطره یکی از بسیجیان که برای محافظت خود از آسیب های احتمالی با استفاده از تیوپ های تریلر برای همه اندامهای خود سپر درست کرده بود گفت: در جریان وقایع فتنه سال 88 تعداد زیادی از نیروهای بسیجی مجروح شده و آسیب دیدند اما برای حفظ انقلاب از هیچ فداکاری دریغ نکردند.

هدف دشمن از بین بردن انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه هدف دشمن از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: تهدیدات و آسیب های دشمن همواره وجود داشته دشمن در رأس آن شیطان بزرگ هیچگاه در دشمنی کردن بر علیه انقلاب اسلامی کوتاه نمی آید این را  باید همه ما بدانیم که دشمن قابل اعتماد نیست همیشه اعتماد به دشمن برابر با شکست بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر اینکه: مردم ما باید بدانند که دشمن شبانه روز بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی در حال برنامه ریزی است گفت: اخیرا در رسانه ها آمده بود بخش قابل توجهی از اعتباراتی که در دست جان کری وزیر امورخارجه آمریکا قرار دارد، برای براندازی نظام اسلامی می شود هزینه می شود و از طرفی می بینیم می آید و بر سر میز مذاکره حاضر می شود.

حضور پر شور جوانان انقلابی و با انگیزه یک فرصت برای انقلاب است

وی جوانان پر شور و با انگیزه انقلاب را برای نظام جمهوری اسلامی فرصتی دانست و خاطرنشان کرد:جوانان پرشور و انقلابی و با انگیزه ای که در همه عرصه ها حضور دارند و هرکجا فرصتی به آنها داده شده تبدیل به یک حرکت پرشور و کردند، پیشرفت های بزرگ علمی که جوانان انجام دادند در منطقه غرب آسیا و دنیا حرف اول را می زند.

مشیر صدری اضافه کرد: در مقایسه با کشورهای منطقه کشوری که هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته به لحاظ امنیت و فضاهای مناسبی که دارد با بسیاری از کشورهای دیگر منطقه قابل مقایسه نیست هرجند اشکالات و مشکلاتی وجود دارد که آنها نیز با رهنمودهای رهبر انقلاب برطرف خواهد شد.

مردم ایران مردمی ناشناخته در دنیا هستند

وی در پایان یادآور شد: مردم ایران اسلامی ثابت کرده اند که هر زمان انقلاب اسلامی نیاز داشته به کمک آمده و دنیا را نسبت به حرکت خود خیره و متحیر کرده اند. ما مردم ناشناخته ای داریم که در مواقع حساس و مورد نیاز بدون دعوت از جانب کسی به وظیفه خود خوب عمل کرده اند.

در جریان فتنه سال 88 مردم هشت ماه صبر و تحمل کردند ولی زمانی که فتنه گران نقاب از چهره اصلی خود برداشته و به مقدسات توهین کردند با حرکت عظیم و میلیونی حود به صحنه آمدند و بسیاری از توطئه ها را خنثی و طورمار فتنه گران را برچیدند باید قدردان این ملت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.