۰۹:۱۴ - دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴

مهلت 5 روزه فیفا به تراکتورسازی

مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید طبق آنچه که به او گفته‌اند باشگاهش تنها 5 روز برای پرداخت بدهی اشپیتیم آرفی مهلت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ سعید عباسی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات احتمال کسر 6 امتیاز از تیمش با حکم فیفا گفت: اشپیتیم آرفی در دوران مدیریت آقای جعفری در تراکتورسازی حضور داشت و یک خرده بدهی باشگاه به او داشته است. این خرده بدهی به دوره ما رسیده و ما در تلاش بودیم تا این بدهی را پرداخت کنیم اما به یکباره متوجه شدیم این بازیکن کار را به کمیته انضباطی فیفا کشانده است و نامه‌ای به باشگاه آمده که 6 امتیاز در صورت عدم پرداخت پول به این بازیکن از باشگاه کم می‌شود.

 

او در پاسخ به این سوال که مهلت معین شده برای تراکتوری‌ها تا چه روزی است گفت‌: به ما گفته‌اند تا 5 روز زمان داریم این پول را بدهیم. ما الان با دو دسته بازیکن کاری می‌کنیم. یک دسته کسانی که الان برای ما بازی می‌کنند و باید به آن‌ها پول بدهیم و یک دسته بازیکنانی که قبلا در تراکتور بوده‌اند و بدهی‌های ما به آن‌ها به علاوه جرایم آن‌ها مبلغ زیادی شده و متاسفانه منابع مالی زیادی هم دست ما نیست. یعنی در بحث‌ درآمدزایی باشگاه‌ها واقعا مشکلات زیادی وجود دارد.

 

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت امتیاز از باشگاه کم می‌شود یا نه بیان کرد: قطعا ما تلاش می‌کنیم که این اتفاق نیفتد و ان‌شاءالله که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تماس‌های لازم مانع از این اتفاق خواهیم شد.

منبع:راه دانا

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.