۲۱:۲۴ - دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۲

عناوین فعالیتهای فرهنگی و هنری کانونهای مساجد به مناسبت ایام ا… دهه فجر انقلاب

چهل و پنج کانون فرهنگی هنری شهرستان شاهین شهر و میمه با انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری متنوع سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند.

kanoon-masajed

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، چهل و پنج کانون فرهنگی هنری شهرستان شاهین شهر و میمه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارند.

 

با عنایت به جایگاه رفیع مساجد در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی امسال نیز همچون سالهای گذشته مساجد شهرستان به استقبال بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی می روند که برخی از فعالیتهای فرهنگی و هنری کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شاهین شهر و میمه به شرح ذیل اعلام می گردد:

 

1- تهیه و نصب پلاکارد و پرچم در مساجد 2- برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای طرح تلاوت نور 3- برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی، شعر و خاطره نویسی4- سخنرانی ائمه محترم جماعات و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در خصوص انقلاب، ویژگیها و  اهداف 5- برنامه ریزی برای حضور گسترده اعضای کانون در راهپیمایی 22 بهمن 6- هماهنگی جهت دیدار با خانواده محترم شهدا، جانبازان و مراکز توانبخشی بهزیستی 7- برپایی ایستگاههای صلواتی و پذیرایی از شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن 8- اهداء هدیه به متولدین 22 بهمن (از میان اعضاء)9- اجرای طرح تکریم خادمان جوان و نوجوان مساجد کانونها و تقدیر از ایشان10- اکران آثار برگزیده جشنواره فیلم عمار توسط کانون معین شهرستان.

 

لازم به ذکراست این برنامه‌ها به مدت 11 روز از 12بهمن لغایت 22 بهمن در مساجد سطح شهرستان با حضور ائمه جماعات، مسئولان کانونهای فرهنگی و هنری مساجد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اقشار مختلف مردم به همراه برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری برگزار می گردد.

همچنین بخوانید:

One Response to “عناوین فعالیتهای فرهنگی و هنری کانونهای مساجد به مناسبت ایام ا… دهه فجر انقلاب”

  1. سلام می توانید یک گزارش تصویری خوب از راهپیمایی 22 بهمن شاهین شهر را در مستنادر (گروه مستند شهید نادر مهدوی) به آدرس mostanader.blog.ir مشاهده کنید و در صورت تمایل بازنشر کنید.
    حاضر به همکاری های آتی نیز هستیم.
    یا علی (ع)

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.