۱۱:۱۱ - جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴

با حضور اقشار مختلف مردم

مراسم هفتمین روز شهیدان مدافع حرم در اصفهان برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفتمین روز به خاک‌سپاری ۳ شهید مدافع حرم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ مراسم گرامیداشت هفتمین روز به خاک‌سپاری و تشییع شهید سید یحیی براتی، شهید مرتضی زارع و شهید سجاد مرادی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) و نیز گرامیداشت یاد و خاطره 6 شهید تازه تفحص شده استان اصفهان عصر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

قلب‌های مردم اروپا، عمق نفوذ انقلاب اسلامی

در این مراسم راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به برگزاری با شکوه پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار داشت: خداوند اراده کرده است که حجم عظیمی از زائران اربعین حسینی در این مراسم با شکوه در یکی از ناامن‌ترین مناطق جهان جمع بشوند و هیچ اتفاقی نیفتد بنابراین نمی‌توان این مدیریت را مدیریت دولت‌ها و یا مردم دانست چراکه خداوند اراده کرده است گروه حق بر جهان حاکم شود.

حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع(بیات) با بیان ویژگی‌های دوران کنونی و نزدیکی به ظهور افزود: باید ویژگی‌های دوران کنونی را درک کرد، باید خدا را شاکر بود که ما در زمان رضاشاه و پهلوی نبودیم و زمانی را درک کردیم که بسیاری از مردم ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس آسمانی شدند و به فیض شهادت رسیدند، البته باید توجه داشت که امروز در باغ شهادت باز شده است و باید با عمل کردن و دفاع از جهاد و شهادت، از این حقیقت بزرگ دفاع کرد.

وی با بیان اینکه عمق نفوذ انقلاب اسلامی تا قلب‌های ملت‌های اروپا گسترش پیدا کرده است کرد، تصریح کرد: امروز شهدا قلوب انسان‌ها را متحول کرده‌اند، شهدا قلب‌های ملت‌های اروپایی را تسخیر کرده‌اند و ما مشاهده می‌کنیم که مردم اروپا در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور دارند.

سخنرانی همسر شهید مرتضی زارع، تلاوت قاری قرآن و مداحی برادر یزدخواستی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.