۱۰:۵۱ - یکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۲

افتتاح اولین داروخانه شبانه روزی شهر گز برخوار

علی عباسی رئیس شورای اسلامی شهرگز در مراسم افتتاح داروخانه شبانه روزی: متأسفانه تا به امروز شهر گز با جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر از وجود داروخانه شبانه روزی محروم بوده است و مردم این شهر می‌بایست برای خدمات اولیه درمانی به شهرهای اطراف مراجعه نمایند.

DSC01977

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با پیگیری‌های چندین ماهه مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مشارکت بخش خصوصی و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر گز، اولین داروخانه شبانه روزی شهر گز افتتاح شد.

 

 این مراسم که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان، شهردار، رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر گز، مدیر و معاونین بهداشت، غذا و داروی شهرستان و جمعی از مسئولین و کارکنان ستادی شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین شهر، در محل درمانگاه یوسفیان برگزار شده بود، دکتر روستا از تلاش خانم دکتر ترابی معاون غذا و داروی شبکه و همکاری شورای اسلامی و نیز حمایتهای امام جمعه شهر گز جهت راه اندازی داروخانه شبانه روزی قدردانی نمود.

 رحیم علی عباسی رئیس شورای اسلامی شهرگز برخوار در این مراسم، با اشاره به اقدامات شورای شهر و شهرداری گز در حوزه سلامت شهروندان گفت: متأسفانه تا به امروز شهر گز با جمعیتی بالغ بر 22 هزار نفر از وجود داروخانه شبانه روزی محروم بوده است و مردم این شهر می‌بایست برای خدمات اولیه درمانی به شهرهای اطراف مراجعه نمایند.

 

علی‌عباسی افزود: شهر گزبرخوار فاقد آزمایشگاه و رادیولوژی مستقل است و پزشک متخصص نیز در این شهر مستقر نیست.

 

وی راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری گز را از مطالبات بحق مردم دانست و با اشاره به اقدامات خیرین محترم آقایان جعفریان و مسیبی برای احداث دو درمانگاه عنوان کرد: با دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری گز، درمانگاه‌های اخوان مسیبی و جعفریان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

DSC01953

DSC01977

DSC01958

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.