۱۰:۰۰ - سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴

در نمایشگاه هفته پژوهش؛

دستاوردهاي علمی و پژوهشي مراكز آموزشي عالي شاهین شهر رونمایی شد/ تصاویر

دستاوردهاي علمی و پژوهشي طلاب و دانشجویان مراكز آموزشي عالي شهرستان در نمایشگاه پژوهش دانشگاه پیام نور شاهین شهر رونمایی شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛  رؤسای مراکز آموزش عالی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش، دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان خود را با حضور مسئولان شهرستان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی رونمایی کردند.

نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز آموزش عالی شهرستان که در دانشگاه پیام نور واحد شاهین شهر برپاشده است با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهين شهر، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري، معاون علمي و فرهنگي دانشگاه پيام نور استان، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان افتتاح شد.

حوزه های علمیه اهل البیت(ع) برادران و نرجس خاتون(س) خواهران شاهین شهر، دانشگاه های صنعتی مالک اشتر، پیام نور و آزاد شاهین شهر و پژوهشسرای آموزش و پرورش شاهین شهر با هدف معرفی ظرفیت و توانمندیهای طلاب و دانشجویان، نتایج تحقیقات علمی و پژوهشی خود را در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان و صنعتگران قرار دادند.

این نمایشگاه تا روز پنج شنبه 26 آذر همه روزه از ساعت 8 صبح الی 15 برای بازدید علاقمندان دائر می باشد.

فرماندار شهرستان در آیین افتتاحی این نمایشگاه با اشاره به نقش و اهمیت پژوهش در پیشرفت و ارتقاء سطح علمی کشور گفت: با برنامه‌ريزي دقيق زمينه بروز استعدادها و عرضه دستاوردهاي پژوهشي همه دستگاه‌هاي علمي به ويژه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش فراهم شود.

علیرضا بصیری با تاكيد بر نقش شركت هاي دانش بنيان در توسعه علم و فناوري افزود: در صورتي كه  نيازهاي بخش صنعت به دانشگاه‌ها عرضه و قراردادهاي پژوهشي و كاربردي در اين خصوص منعقد شود، شاهد توسعه علم و فناوري در صنايع و استفاده از استعدادها و نيروهاي جوان و نخبه در شهرستان خواهيم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.