۰۹:۰۵ - یکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۲

سریال‌های تلویزیونی ویژه نوروز 93 مشخص شدند

تا کنون تکلیف ساخت چهار سریال نوروز 1393 برای شبکه‌های مختلف سیما مشخص شده و فقط شبکه پنج (شبکه تهران) خبری از تولید کار عیدانه منتشر نکرده است…

80992540-5418186

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل از شهر خبر، پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «پایتخت 3» به کارگردانی سیروس مقدم به پایان رسیده و تصویربرداری به زودی آغاز می‌شود. الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» درباره روند ساخت سری سوم این مجموعه به خبرآنلاین، گفت: «در حال حاضر پیش‌تولید سریال به اتمام رسیده و تا مدتی دیگر تصویربرداری را آغاز می‌کنیم.»

 

او ادامه داد: «به دلیل اینکه تا مدتی پیش مشخص نبود شخصیت ارسطو با بازی احمد مهران‌فر را در سریال خواهیم داشت یا خیر، متن‌ها تغییرات زیادی کرد، اما حالا که حضور او در سریال قطعی شده ریتم نوشتن متن‌ها تند‌تر شده است.»

 

غفوری ضمن آنکه از حضور همه بازیگرانی که در سری‌های قبل این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند خبر داد، افزود: «بازیگران دیگری هم به فراخور متن به سریال اضافه خواهند شد. اما در مورد دو قلوهای سریال هنوز معلوم نیست از بازیگران قبلی استفاده کنیم یا از چهره‌های تازه بهره بگیریم.»

 

دو قسمت اول سریال «پایتخت» در تعطیلات نوروزی سال‌های 91 و 92 روی آنتن شبکه یک رفت و مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد.

 

183417

+++

مجموعه تلویزیونی نوروزی «روزهای بد در» که پیش از این قرار بود به کارگردانی محمدحسین لطیفی برای نوروز 93 ساخته شود، به سعید آقاخانی رسید. این مجموعه نوروزی که به تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی تولید خواهد شد، قرار است از اواخر دی ماه رسما کلید بخورد. هومن برق‌نورد نیز به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی، اولین هنرمندی است که تاکنون با این مجموعه قرارداد بسته است.

 

«روزهای بد در» گزینه قطعی آنتن نوروز شبکه سه است که برزو نیک‌نژاد آن را در یک فضای طنز می‌نویسد. لوکیشن‌های این مجموعه در تهران است و مدرسه و دو سه لوکیشن ثابت هستند.

 

ماجرا مربوط به یک سرایدار مدرسه است که شب عید پس از 30 سال حکم بازنشستگی‌اش می‌آید و اتفاقاتی در این زمینه رخ می‌دهد. فرزند او در آستانه ازدواج است و قرار بوده مراسم عروسی او را در مدرسه بگیرند و…

 

مهران مهام با همراهی ایرج محمدی «روزهای بد در» را برای پخش در نوروز 93 از شبکه سه سیما تهیه‌کنندگی می‌کند.

 

+++

سریال تلویزیونی «خوب، بد، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی برای نوروز شبکه دو تولید می‌شود. امین حیایی، نقش اول این سریال را بازی می‌کند. او ایفاگر نقش شهرام، جوانی سرکش و پرانرژی است که مسیر درست زندگی کردن را خوب یاد نگرفته است.

 

در سریال تلویزیونی «خوب، بد، زشت» در کنار حیایی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، حسین محب‌اهری و شهین تسلیمی بازی می‌کنند. این سریال روایتگر روابط اجتماعی آدم‌هاست، قصه یک خانواده و یک محله است. شهرام (امین حیایی) جوانی سرکش و پرانرژی است که مسیر درست زندگی کردن را خوب یاد نگرفته است تا این‌که اتفاقاتی در زندگی او می‌افتد و دوباره به سوی خانواده و زندگی برمی‌گردد. با نو شدن سال دل او هم نو می‌شود.

 

تهیه‌کننده سریال «خوب، بد، زشت» درباره این سریال گفت: این سریال بزودی کلید می‌خورد و همه لوکیشن‌ها در تهران است.

 

وی درباره دیگر نقش‌ها و شخصیت‌های این سریال گفت: مهدی سلوکی نقش فریدون، دوست شهرام را بازی می‌کند. رهنما، بختیاری و پرور هم نقش خواهران شهرام را ایفا خواهند کرد. محب‌اهری و تسلیمی هم نقش پدر و مادر شهرام را به‌عهده دارند. فیلمنامه این سریال را محسن کیایی نوشته است.برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از صدابردار: حسین غفاری، مدیر تولید: محمدرضا نجفی، مدیر تصویربرداری: عبدالله عبدی‌نسب،‌ طراح لباس: مه‌لقا ناقد‌، طراح صحنه: محسن غلامی‌، طراح گریم: رسول سیدعربی و تدوین: بهرام دهقان.

 

+++

سریال نوروزی «یادداشت‌های یک زن‌خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی برای پخش از شبکه چهار سیما تولید می‌شود. با نزدیک شدن به ایام نوروز تب‌وتاب ساخت سریال‌های طنز و نوروزی بالا گرفته و خبرهایی از تولیدات تلویزیونی برای پخش در این ایام منتشر می‌شود. شبکه چهار سیما هم قرار است امسال برای اولین بار مجموعه‌ای ویژه این ایام را آماده پخش کند؛ سریالی که پخش آن پس از ایام نوروز نیز ادامه خواهد یافت.
اسماعیل عفیفه که تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد در گفت‌وگویی با شبکه ایران در باره این سریال گفت: «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی در 45قسمت برای پخش از شبکه چهار سیما ساخته می‌شود که 15قسمت آن به مناسبت ایام نوروز بازنویسی شده و قرار است در این ایام از آنتن این شبکه پخش شود.

وی در ادامه افزود: این مجموعه در یک آپارتمان چهار واحدی تصویربرداری می‌شود. این روزها پیش تولید کار آغاز شده است و همزمان به صحنه‌آرایی و ساخت دکور مشغول مذاکره با بازیگران هستیم. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کار اوایل دی‌ماه به‌طور رسمی کلید خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.