۰۸:۰۲ - شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴

شرایط و نحوه ثبت نام و تکمیل پرونده خادمین

داوطلبین گرامی می توانند همزمان با آغاز تبلیغات خادمی شهدا در رسانه ها از 22 آذرماه، با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نموده و پس گذراندن مراحل گزینش و دوره های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شده و در برنامه های خادمین شهدا شرکت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛

مهم:حتما تمامی اطلاعیه های صادره را مطالعه فرمائید

شرایط و نحوه ثبت نام و تکمیل پرونده خادمین

 داوطلبین گرامی می توانند همزمان با آغاز تبلیغات خادمی شهدا در رسانه ها از 22 آذرماه، با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نموده و پس گذراندن مراحل گزینش و دوره های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شده و در برنامه های خادمین شهدا شرکت نمایند.

*برنامه های خادمین شهدا در دو عنوان تعریف شده اند:

1- طرحهای ملی

2- طرحهای استانی

–  طرحهای ملی شامل کلیه برنامه هایی که از طرف کمیته مرکزی خادمین شهدا ابلاغ می شود. ( برنامه هایی از قبیل اعزام خادمین شهدا به راهیان نور جنوب و یا اعزام خادمین به راهیان نور غرب و شمال غرب و … که به صورت متمرکز، تبلیغات و اطلاع رسانی می شود که مسئولیت و متولی اجرای آنها کمیته مرکزی خادمین شهدا به کمک و همیاری کمیته های خادمین در استانها می باشد.)

–  طرحهای استانی نیز توسط کمیته های استانی تعریف و اجرا می گردد. (طرحهایی از قبیل اعزام خادمین شهدا به اردوگاههای استانی در طول سال، اعزام خادمین شهدا به اردوهای جهادی راهیان نور، برگزاری یادواره ها و مجالس شهدا، مراسمات تشییع شهدا، غبارروبی مزار شهدا، تجمعات و مجالس هیئات مذهبی وهر گونه فعالیت فرهنگی که امکان حضور و به کارگیری خادمین شهدا در ان هست، در ذیل طرحهای استانی تعریف شده است.)

نکته مهم : با توجه به عدم امکان به کارگیری خواهران در یادمانهای مناطق عملیاتی جنوب و غرب و شمال غرب کشور، فعلا پذیرش و اعزام خادمین خواهر فقط در طرحهای استانی امکان پذیر می باشد.

* شرایط ثبت نام :

– احراز شرایط لازم اخلاقی – اجتماعی و سیاسی

– عدم فعالیت در گروههای معاند سیاسی

– داشتن حداقل 18 سال برای خادمین عمومی و حداقل 16 سال برای خادمین دانش آموزی

–  همراه داشتن رضایتنامه برای خادمین خواهر و خادمین زیر 18 سال

–  تایید دو نفر معرف روحانی یا پاسدار (فرم مربوطه را پس از ثبت نام، از پروفایل خود دریافت و بعد از تکمیل به دفاتر کمیته های استانی تحویل نمائید.)

–  تایید صحت سلامت روحی-روانی و جسمی از مراجع ذیربط (فرم مربوطه را پس از ثبت نام ، از پروفایل خود دریافت و بعد از تکمیل به دفاتر کمیته های استانی تحویل نمائید/ آدرس مراکز درمانی و بهداریهای سپاه را از کمیته خادمین استان خود جویا شوید)

– انجام مرحله مصاحبه (داوطلبینی که قبلا پذیرش شده اند، نیاز به مصاحبه مجدد ندارند. با مراجعه به قسمت »نتیجه گزینش« در پروفایل خود، از نتیجه مصاحبه مطلع شوید)

* نحوه ثبت نام :

– سایت خادمین شهدا از تاریخ یکشنبه 22 آذر ماه 1394 تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه 3 دی ماه 1394 به روی داوطلبین گرامی گشوده خواهد شد. از آنجائی که فعلا برنامه ای جهت تمدید زمان مذکور وجود ندارد، ترتیبی اتخاذ نمائید تا در زمان مذکور نام نویسی خود را انجام دهید.

– داوطلبین گرامی بایستی تمامی اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را به طور کامل و صحیح تکمیل نمایند.لازم به ذکر می باشد که فرمهای ناقص، در مراحل گزینش ابطال خواهند شد.

– در انتهای نام نویسی، نام کاربری و رمز ورود (گذرواژه) به ایمیل شما ارسال می شود. در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. (نام کاربری داوطلبین، کد ملی هر فرد می باشد.)

نحوه مصاحبه . تکمیل پرونده :

– تمامی داوطلبین بعد از نام نویسی ، جهت گزینش و مصاحبه و تکمیل پرونده توسط کمیته های استانی فراخوان می شوند. (کمیته خادمین استانها به دلیل جلوگیری از ازدحام به صورت زمان بندی شده، اقدام به فراخوان و گزینش و مصاحبه خادمین گرامی خواهند نمود لذا از تماس و یا مراجعه غیر ضروری خودداری فرمائید.)

– در مرحله گزینش و مصاحبه، اطلاعات مندرج در پرونده ها و … بررسی می شود. لذا در صورت نقصان پرونده ( اعم از عدم درج عکس، پرننمودن گزینه ها وجدولهای مندرج در سایت و یا درج اطلاعات ناقص و غلط ) پرونده خادمی ابطال می شود. لذا داوطلبین گرامی باید توجه داشته باشند، در صورت درج اطلاعات ناقص و .. تا زمان گزینش آن را کامل نمایند.

– داوطلبین گرامی در هنگام مراجعه جهت مصاحبه و تکمیل پرونده، فرم معرفی روحانی-پاسدار و فرم تایید سلامت را تکمیل نموده و به همراه داشته باشند.

– نتیجه گزینش و مصاحبه در پروفایل داوطلبین درج می شود و داوطلبینی که پیام پذیرش نهایی را از کمیته مرکزی خادمین دریافت می کنند، به کسوت خادم افتخاری شهدا نائل آمده و جهت انجام ماموریتها و برنامه های مختلف خادمی شهدا فراخوان می شوند. (در طول سال و به تناسب طرحهای ملی و استانی، از خادمین داوطلب جهت شرکت در برنامه های مختلف خادمی و یا اعزام به مناطق عملیاتی استفاده خواهد شد.)

نکات مهم:

1- با توجه به شرایط و ظرفیت های محدود در طرحهای ملی، خادمین خواهر جذب شده در طرحهای استانی به کارگیری خواهند شد و فعلا از پذیرش و به کارگیری ایشان در طرحهای ملی معذور هستیم.

2- کلیه برنامه های خادمین در پروفایل خادمین قابل دسترسی خواهد بود و اعزام فقط در صورت گذراندن تمامی مراحل گزینشی امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر می باشد که قبولی نهایی در گزینش نیز به منزله اعزام نخواهد بود.

3- جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر کمیته های استانی خود تماس بگیرید. (شماره های تماس در صفحه اصلی سایت موجود می باشد)

4- هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد و یا طرحهای خود را می توانید به روشهای ذیل به سمع و نظر مسئولین برسانید:

– ارسال پیام در بخش ارتباط با مسئولین کمیته مرکزی خادمین در سایت خادمین شهدا

– سامانه پیامکی کمیته مرکزی خادمین: 200001404

5- کانال ارتباطی کمیته مرکزی خادمین در تلگرام  (https://telegram.me/khademinkoolebar)

6- صفحه رسمی کمیته مرکزی در اینستاگرام  (khademin.koolebar)

                                                                                                                             ومن الله التوفیق

                                                                                                                            20 آذر ماه 1394

                                                                                                                           کمیته مرکزی خادمین شهدا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.