۰۹:۴۹ - شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴

سردار استکی:

کسانی که روحیه انقلابی ندارند کنار بروند/ دشمن به دنبال ایجاد بی ثبات سازی سیاسی در ایران است

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) اصفهان گفت: دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا با جنگ نرم، استحاله و تهاجم فرهنگی ارزشهای انقلابی را از بین ببرند و انقلاب را خنثی کنند سعی می کنند وحدت و همبستگی ملت ایران را خدشه دار کرده و بی ثباتی سیاسی ایجاد کنند ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) در یادواره شهدای مورچه خورت شاهین شهر گفت: یاد و نام شهدا در جامعه بر اساس تاکیدات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب باید همواره زنده بماند و فضای جامعه را عطرآگین نماید چرا که شهدا این کشور را بیمه کردند.

وی با اشاره به تشییع شهدای تازه تفحص شده و شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: این روزها با هر شهیدی که تشییع می شود جوششی در جامعه ایجاد می شود که ادامه خط راه کربلا و فرهنگ عاشورا است و این جوششی نشات گرفته از خون حضرت اباعبداالله الحسین(ع) است که در قلب شیعیان وجود دارد و هرگز خاموش نخواهد شد.

سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی در ادامه افزود: آنچه که امروز موجب اقتدار و سربلندی ملت ایران در جهان شده است را مرهون شهدا و ایثارگران هستیم.

وی با بیان اینکه اگر ایثار و فداکاری شهدای کربلا و یاران اباعبدالله الحسن (ع) نبود دفاع مقدسی نیز نبود، به خط مقاومت رزمندگان در سوریه، عراق و دیگر کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: این مقاومت به تاسی از فرهنگ عاشورا، انقلاب اسلامی ایران و رزمندگان دفاع مقدس می باشد.

سردار استکی با مرور دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران درس مقاومت به دنیا داد و به عنوان یک مکتب و گفتمان و الگو در دنیا اشاعه و ترویح داده شد و امروز مقاومت حزب الله لبنان و مردم سوریه به تاسی از فرهنگ دفاع مقدس می باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهداء با بیان اینکه امروز دشمن و برخی از عوامل داخلی در تلاش هستند تا فرهنگ دفاع مقدس را محو کنند تصریح کرد: روحیه انقلابی و فرهنگ مقاومت در جامعه ما زنده است و باید زنده بماند کسانی که فرهنگ و روحیه انقلابی ندارند می توانند کنار بروند چرا که این انقلاب مبتنی بر فرهنگ عاشورا است و همیشه باید استمرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا با جنگ نرم، استحاله و تهاجم فرهنگی ارزشهای انقلابی را از بین ببرند و انقلاب را خنثی کنند سعی می کنند وحدت و همبستگی ملت ایران را خدشه دار کرده و بی ثباتی سیاسی ایجاد کنند ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

سردار استکی تاکید کرد: چیزی که امروز مهم جلوه می‌کند حفظ ارزش‌ها و بازی نکردن در زمین دشمن است چرا که 12 سال پیش بهانه هسته‌ای ایجاد شد و رهبری این مسئله را هدایت و حمایت کردند و البته فرمودند: قضیه هسته ای بهانه است با توافق هسته ای بهانه دیگری خواهند آورد.

وی افزود: مذاکره و تعاملات هسته ای با حمایت رهبر انقلاب به نتیجه رسیده اگر آنها به به توافقات و تعهدات عمل کردند ما نیز به تعهدات عمل خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) گفت: امروز اسرائیل و رژیم صهیونیستی از حضور ایران در سوریه عصبانی است چرا که می خواهند خط مقاومت سقوط کند و محور و میدان جنگ کشور ایران باشد نمی خواهند ایران و انقلاب اسلامی الگو باشد ملت ایران آزاده است و در مکتب حضرت اباعبدالله الحسین درس آزادگی را آموخته است.

وی افزود: امروز می بینیم که دشمنان موشک های بالستیک و قدرت دفاعی و نظامی ما را بهانه کرده اند می خواهند که ما را ضعیف کنند و هر کجا که نمی توانند با تروریست های داعش یا ورشکستگان خارج نشین ثبات و انسجام و وحدت جامعه را از بین ببرند، ملت ایران اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

سردار استکی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم مراقب نفوذ سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی دشمن باشیم تصریح کرد: هرچند روزی که جنگ نظامی را بر ملت ایران تحمیل کردند به لحاظ دفاعی ضعیف بودیم ولی امروز قدرت دفاعی، نظامی و بازدارندگی ملت ایران در دنیا بی نظیر است.

وی با توصیه بر مراقب از نفود دشمن اظهار کرد: دشمن گاهی با تهدید گاهی با تحریم نفوذ خواهد کرد باید راه های نفوذ دشمن را بگیریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهداء افزود: افتخار ما این است که رهبر معظم انقلاب به عنوان محور و مدار اصلی با ترسیم خطوط قرمز و گاهی با هشدار به مسئولان قدرتمندانه  از این انقلاب دفاع و جلوی دشمن می ایستد.

سردار استکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بویژه 50 شهید روستای مورچه خورت یادآور شد: بزرگترین نیکی و خوبی ها نثار جان برای رضای خدا است اما تربیت و سپس صبوری در شهادت چنین فردی مهمتر و با ارزش تر است،

وی با اشاره به نقش و اهمیت خانواده اظهار کرد: افتخاری بزرگتر و با ارزش تر از این نیست که جوانان برومندی تقدیم نظام مقدس اسلامی شدند که موجب سربلندی و عزت ملت ایران و اسوه همه ملت ها شدند.

قرائت زیبای دکتر مسعود نیکدستی قاری بین المللی قرآن کریم، بیان خاطرات بخشی از دوران دفاع مقدس جانباز و آزاده سرافراز حاج اصغر حبیبی، مداحی حاج محمد قاسمی، و اجرای بسیار جذاب گروه تواشیح بینه از قم و تجلیل از خانواده های شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مراسم گرامیداشت و یادواره 50 شهید روستای مورچه خورت به همت شورای اسلامی، دهیاری، پایگاه های مقاومت بسیج، بنیاد شهید و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، مسئولان و خانواده های معظم شهدا در جوار امامزاده قاسم برادر گرامی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شب شهادت امام رضا(ع)برگزار شد.

One Response to “کسانی که روحیه انقلابی ندارند کنار بروند/ دشمن به دنبال ایجاد بی ثبات سازی سیاسی در ایران است”

  1. اکبر رحمانی گفت:

    با سلام
    این یادواره با همت پایگاه بسیج سردار شهید حاج حسین خرازی و پایگاه ام کلثوم مورچه خورت و با همکاری ارزشمند آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) و پس از آن شورای اسلامی و دهیاری، بنیاد شهید استان و شهرستان برگزار گردید.
    مسئولیت برنامه ریزی و مدیریت اجرای مراسم بر عهده پایگاه سردار شهید حاج حسین خرازی بوده است.

    اکبر رحمانی
    مسئول ستاد بزرگداشت شهدای مورچه خورت

    ضمنا گروه بینه هم از اصفهان هستند.
    متن را اصلاح بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.