۱۵:۲۷ - جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴

فردا همزمان با شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار می شود؛

از تشییع مدافعان وطن تا بدرقه مدافعان حرم

تنها به فاصله یک روز از تشییع شش تن از مدافعان وطن فردا مراسم تشییع پیکر مطهر ۳ تن از شهدای مدافع حرم، راس ساعت ۹ صبح از فلکه فیض اصفهان انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از صاحب نیوز، همین روز قبل بود همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) مردم شهید پرور و همیشه در صحنه اصفهان پیکر شش شهید دفاع مقدس را که در عملیات شناسایی احراز هویت شده بودند، بعد از سال ها انتظار تا جایگاه ابدیشان گلستان شهدا بدرقه کردند و فردا به فاصله یک روز میزبان سه شهید مدافع حرم هستند که مظلومانه به دست تکفیری ها در سوریه به شهادت رسیدند.

پیکر این عزیزان همزمان با شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، آقا علی بن موسی الرضا (ع) ، مراسم تشییع پیکر مطهر ۳ تن از شهدای مدافع حرم، روز شنبه راس ساعت ۹ صبح از فلکه فیض اصفهان انجام خواهد شد.

در روزهای گذشته چند تن از مدافعان حرم در سوریه به فیض شهادت نائل شدند. که از جمع این عزیزان شهید سجاد مرادی از اصفهان، شهید مرتضی زارع از برخوارو شهید سید یحیی براتی از درچه فردا صبح بر دستان مردم قدر شناس نصف جهان به سوی جایگاه ابدی خود تشییع می شوند.

حضور گسترده مردم در این مراسم علاوه بر تجلیل از رشادت‌های این عزیزان، نشانه قدر شناسی مردم از این همه امنیت و آرامشی است که در سایه رشادت این عزیزان داریم و تسلی بخش بازماندگان و خانواده محترم این شهدا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.