۱۲:۳۶ - سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴

با حضور اعضای مرکز فراگیرکودکان کم توان ذهنی؛

آوای مهربانی در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر پیچید

به مناسبت هفته جهانی معلولان کودکان و نوجوانان کم توان ذهنی مدرسه بوستان میهمانان ویژه مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر بودند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ همزمان با هفته جهانی معلولین اعضا مرکز فراگیر کودکان و نوجوانان کم توان ذهنی مدرسه بوستان شاهین شهر میهمانان ویژه مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر بودند.

پسنده مسئول مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر هدف از اجرای این برنامه را پاسداشت آیین های مذهبی و در راستای طرح آوای حقیقت که به منظور پرورش و استعداد کودکان و نوجوانان معلول می باشد عنوان کرد و افزود: در این برنامه سعی بر این بود تا با قصه گویی پیرامون ارزش ها و توانمندی افراد مفهوم کار و نقش مهارت های زندگی در اندیشه نوجوانان نهادینه شود.

وی افزود: درکارگاه سفال با هدف پرورش حس خلاقیت اعضای نوجوان آنچه که از مفهوم قصه دریافته بودند را در قالب ساخت کتیبه به نمایش گذاشتند.

معرفی مناسبت های ماه صفر در قالب قصه و داستان، ساخت کاردستی توسط هنرجویان در کلاس ویژه پرورش خلاقیت به همراه مادران آن ها با تکیه بر انس و صمیمیت و همچنین آشنایی با مهارت های ویژه فراگیران و قرائت زیارت عاشورا و دعای پر فیض توسل همراه با طبخ و توزیع شله زرداز دیگر برنامه های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.