۱۷:۴۴ - دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴

شهردار شاهین شهر؛

تقویت زیرساخت های بسیج امنیت کشور را تضمین می کند

امیری شهردار شاهین شهر توسعه و تقویت زیر ساخت بسیج را کمک به تامین امنیت ملی کشور دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری شاهین شهر توجه به حل مشکلات زیر ساختی بسیج را بر خود تکلیف می داند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ در آیینی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ساختمان جدید پایگاه های مقاومت شهید چمران برادران، محدثه خواهران و کانون بسیج پیشکسوتان در زمینی به مساحت 200 متر و زیربنای 350 مترمربع در دو طبقه و اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری شاهین شهر احداث شده بود به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در این مراسم بسیج را نیرویی دارای پتانسیل ناشناخته با فعالیت در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانست که ثمرات فراوانی برای کشور داشته است.

وی با اشاره به برخی تفاسیر در خصوص بسیج بیان کرد: بسیج یک نیروی منظم، بابرنامه، منسجم و دارای تشکیلات سازمانی است که با حضور پر رنگ و اثر گذاری در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد.

سید علی مشیر صدری با بیان اینکه؛ بسيج يك حركت عمومي و مردمي است و تداعي كننده ارزش هاي انقلاب، اخلاص، ايثار، فداكاري و از خود گذشتگي می باشد. تصریح کرد: امروز بسیج به یک الگوی جهانی برای ملت های آزادی خواه و برای رهایی مظلومان از ظلم ظالمان تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به وفاق و همدلی که در بین مدیران و مسئولان شهرستان وجود دارد می توان به جرات گفت: شعار رهبر انقلاب در این شهرستان تحقق پیدا کرده است.

مشیر صدری با بیان اینکه بسیج در ابتدای شکل گیری به فرمان حضرت امام(ره)، در قالب پایگاه های مقاومت در مساجد مستقر شدند که امروزه با توجه به قدمت برخی از مساجد، نیاز به تامین و تقویت زیر ساخت های بسیج احساس می شود.

وی افزود: با اقدام خوب و موثر رئیس سازمان بسیج مستضعفین در برنامه پنجم توسعه، با احداث بیش از دو هزار سوله صالحین و 9 دی و اضافه شدن به فضای ورزشی کشور کمک قابل توجهی به امر ورزش و جوان شد.

فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه با بیان اینکه؛ از ابتدای برنامه توسعه پنجم بیش از 15 هزار ساختمان پایگاه مقاومت احداث شده است.تاکید کرد: تامین و تجهیز زیر ساخت و مکان اولیه بسیج به انجام خوب و موثر ماموریت های بسیج کمک قابل توجهی خواهد کرد.

شهردار شاهین شهر در این مراسم به نقش و جایگاه سازنده بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری شاهین شهر توجه به حل مشکلات زیر ساختی بسیج را بر خود تکلیف می داند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در بیان نقش و جایگاه ویژه بسیج، به منظور حمایت و تقویت مجموعه بسیج، مصوبه شورای دوره سوم مبنی بر احداث چهار پایگاه مقاومت در دستور کار شهرداری قرا گرفت که امروز دومین ساختمان پایگاه بسیج به بهره برداری می رسد.

حسین امیری در ادامه بیان کرد: شورای شهر و شهرداری در راستای تعامل و همکاری و کمک به توسعه دیگر دستگاه های اجرایی شهر برای انجام بهتر وظایف تعامل خوبی داشته بطوری که طی هشت سال گذشته مبلغ قریب به شش میلیارد تومان برای بازسازی و بهسازی مساجد، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای احداث کلانتری گلدیس و همچنین اعتباری نیز برای کمک به ساخت حوزه های علمیه اختصاص داده شد.

وی توسعه و تقویت زیر ساخت بسیج را کمک به تامین امنیت ملی کشور دانست و عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم علی رغم توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام بویژه نیروهای تکفیری داعش در اطراف مرزهای کشور، با وجود نیروهای بسیجی مرزهای کشور ما از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

شهردار شاهین شهر امنیت و آسایش کشور را مرهون وجود با برکت رهبر انقلاب، رشادت و جان فشانی های شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس و تفکر و روحیه بسیجیان دانست.

امیری افزود: ساختمان جدید مجموعه پایگاه های مقاومت شهید چمران، محدثه و کانون بسیج پیشکسوتان در زمینی به مساحت 200 متر و زیربنای 350 مترمربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری شاهین شهر احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در توصیف بسیج گفت: بسیج یعنی عشق به همه خوبی هاست و اخلاص و عشق به شهادت بسیجیان امنیت امروز جامعه را تضمین کرده است.

وی بابیان اینکه با حضور بسیجیان در صحنه های مختلف تفکر بسیجی بین همه ملت ایران حاکم شده است اضافه کرد: خدا را شاکریم که یکی از آرمان های حضرت امام(ره) تشکیل ارتش بیست میلیونی تحقق پیدا کرده است.

علی صالحی خاطرنشان کرد: استکبار و ابرقدرتهای جهانی بواسطه وجود تفکر و روحیه بسیجی ملت ایران چشم طمع خود به این کشور را فرو بسته است.

وی افزود: با تقویت زیرساخت های بسیج، زمینه بهتری برای فعالیت های فرهنگی شهر فراهم می شود و بسیجیان نیز با معرفی و عرضه توانمندیهای خود می توانند افراد بیشتری را جذب کنند.

بهرام عمویی پیشکسوت بسیجی و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، بسیج را یکی از ضروری ترین تشکل های شکل گرفته بعد از انقلاب که با تمام نوان از آرمان های انقلاب دفاع کرده است دانست.

وی با مرور خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: خطر جریان نفوذی که رهبر انقلاب بارها نسبت به آن هشدار داده است، حضرت امام(ره) نیز پس از تشکیل بسیج خطر نفوذ در بسیج را گوشزد می کردند.

سرهنگ بازنشسته و مسئول کانون بسیج پیشکسوتان با بیان اینکه استفاده از تمام ظرفیت های بسیج قدرت و امنیت و توان بسیج را افزایش می دهد تصریح کرد: خاطرنشان کرد: استفاده از توان نیروهای آموزش دیده و با تجربه به عنوان ذخیره و گنجینه ای ارزشمند می باشد.

وی اضافه کرد: بخش عمده ای از نیروهای مستشار در سوریه  از نیروهای پیشکسوت بسیجی هستند که نقش هدایت و راهبردی نیروهای ارتش سوریه را بر عهده دارند.

این مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، شهردار، معاونان و مدیران شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه در محل ساختمان جدید پایگاه بسیج شهید چمران برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.