۱۵:۱۳ - یکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴

نماینده سابق کنگره آمریکا

ایرانی‌ها دائم در حال مضحکه اوباما هستند

یک نماینده سابق کنگره آمریکا در یادداشتی به شدت به رییس جمهور این کشور به خاطر اتخاذ مواضع انفعالی در مقابل ایران حمله کرد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ به نقل از فارس، «آلن  وست » نمانده سابق کنگره آمریکا در یادداشتی خاطر نشان ساخت که اقدام‌های ایران در قبال برجام و دیگر تحولات خاورمیانه موجب شده اوباما رییس جمهور این کشور  روزانه درسطح جهانی تحقیر شود.

آلن وست در بخشی از  یادداشت خود با اشاره به سخنان «سید عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه ایران در پنجشنبه گذشته و هشدار وی در مورد این‌که اگر بازرسان آژانس تحقیقات خود را در رابطه با گذشته برنامه هسته‌ای ایران متوقف نکنند، ایران نیز اقدامات خود در راستای تعهد به برجام را متوقف خواهد کرد و نیز رای برجام در مجلس ایران و کوتاه آمدن اوباما در این زمینه نوشت: ایرانی‌ها برجام را در مجلس خود به رای گذاشتند اما اوباما اجازه چنین کاری را به سنا نداد. بعد از آن هم ایرانی‌ها آزمایش موشکی عماد را که خلاف برجام بود (ادعای نویسنده) انجام دادند و تصاویر پایگاه زیر زمینی موشکی خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده سابق کنگره امریکا در ادامه یادداشت خود عنوان کرد: نیروهای سپاه قدس ایران که در زمره گروه‌های تروریستی قرار دارند، در سوریه عملیات انجام می‌دهند اما بهترین و مستحکم‌ترین سرزنش ما از آن‌ها و داعش حضور در نشست‌های پیرامون تغییرات اقلیمی است.

آلن وست در ادامه با طرح سئوالی پرسید: چقدر طول می‌کشد تا اوباما متوجه شود که هر روز بیشتر از روز قبل در سطح جهانی مورد تمسخر قرار گرفته و مضحکه شده است؟ رهبری ایران متوجه این مسئله شده اما اوباما هنوز معتقد به دستور کار سیاسی خود است.

نماینده سابق کنگره آمریکا در خاتمه این یادداشت با اشاره به این‌که بازگشت تحریم‌ها نیز علیه ایران دروغ می‌باشد، نوشت: آیا ما می‌توانیم مانع آزادی ۱۵۰ میلیارد دلار پول‌های مسدود شده ایران شویم؟ آشکار است که اوباما و کری به ما دروغ گفته‌اند. ما در قبال ایران هیچ ایده‌ای نداریم و آن‌ها بازرسان بین‌المللی آژانس را تهدید می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.