۲۲:۵۴ - جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴

از جوار شهدای گمنام:

کاروان 500 نفره زائران اربعین حسینی شاهین شهر عازم کربلا شدند 

کاروان پیاده روی زائران اباعبدالله الحسین(ع) شاهین شهر با حضور بیش از 500 نفر از شهروندان این شهر برای شرکت در گردهمایی بزرگ اربعین حسینی از جوار شهدای گمنام عازم کربلای معلی شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ تنها چند روز تا اربعین حضرت امام حسین(ع) باقی مانده و حضور مسلمانان شیعه زائر حسینی از نقاط دور و نزدیک برای شرکت در اجتماع بزرگ شیعیان در کربلا به اوج خود رسیده است تا بار دیگر حماسه عاشورا پررنگ شود.

به همین مناسبت به همت مجموعه فرهنگی آل طه شاهین شهر با ثبت نام 500 نفر از شهروندان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در قالب کاروان یالثارات الحسین(ع) عازم کربلای معلی شدند.

کاروان یالثارات الحسین(ع) با اقامه نماز مغرب و عشاء، قرائت زیارت پر فیض عاشورا و تجدید پیمان با آرمان های شهدا در جوار شهدای گمنام شاهین شهر حرکت خود را برای حضور در گردهمایی عظیم اربعین حرکت خود را آغاز کرد.

در مراسم بدرقه کاروان پیاده روی اربعین حسینی آنچه بیشتر از همه مورد توجه بود حضور جوانانی سرشار از عشق و احساس نسبت به اباعبدالله الحسین(ع) بود که با شوق فراوان و بدرقه خانواده هایشان راهی سفر عشق می شدند.

شهروندان شاهین شهری اعم از زن و مرد، پیر و جوان از اقشار مختلف برای بدرقه کاروان آمده بودند با چشمانی اشکبار و حسرت زده با دعای خیر کاروان را بدرقه می کردند و از زائران اربعین حسینی اباعبدالله الحسین (ع) التماس دعا داشتند.

حجت الاسلام ثابت قدم مسئول کاروان یالثارات الحسین(ع) با بیان اینکه اربعین مجلس روضه‌ای ویژه امام حسین(ع) است گفت: شوق و عطش شیعیان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی اثر روحی بسیار خوبی را در بین زائران و به خصوص جوانان باقی می‌گذارد که موجب خودسازی و پرورش روح آنها می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده زائران کربلای معلی با 10 دستگاه اتوبوس به سمت مرز چزابه حرکت می کنند و پس از آن با اتوبوس های پیش بینی شده از مرز تا نجف اشرف را طی کرده و آماده شرکت در پیاده روی به سمت کربلای معلی می شوند.

مسئول مجموعه فرهنگی آل طه شاهین شهر اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی، مدیحه سرایی و نوحه خوانی در مسیر پیاده روی را از جمله برنامه های این کاروان برای زائران عنوان کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.