۱۹:۱۵ - جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴

فرماندار شاهین شهر و میمه:

بسیجیان سرداران گمنام سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی هستند

بصیری فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: کسانی که با اطاعت از منویات رهبر معظم در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، امر به‌ معروف و نهی از منکر خدمت می‌کنند از سرداران گمنام سازندگی هستند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در جمع کثیری از بسیجیان شهرستان با اشاره به سالروز تاسیس بسیج مستضعفین گفت: سال 58 با تاسیس سازمان بسیج مستضعفین خیل بیشمار اقشار مختلف مردم در لبیک به فرمان امام(ره) برای عضویت در بسیج در سراسر کشور به حرکت در آمدند بطوری که مدارس و مساجد سراسر کشور به پایگاه های بسیج تبدیل شده بود.

وی به نقش پر صلابیت بسیج در همه عرصه های انقلاب اشاره کرد و افزود: به اذعان همه تحلیل گران و فرماندهان عالیرتبه نظامی، در دوران دفاع مقدس با وجود ارتش، سپاه و ژاندارمری اگر بسیج نبود، پیروزی در دفاع مقدس حاصل نمی شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی روحیه رزمندگان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس را حیرت انگیز و بی نظیر توصیف کرد و یادآور شد؛ علاوه بر رزمندگان بسیجی که هم در خط مقدم جبهه جنگ و هم در دفاع شهری و ایجاد امنیت حضوری فعال داشتند خواهران بسیجی نیز علاوه بر تربیت نیروهای رزمنده، کار پشتیبانی از جبهه و جنگ را بعهده داشتند که چنین روحیه ای در هیچ کجای دنیا پیدا نمی شود.

مهمترین دستاورد بسیج نقش پیشگیرانه آن است

وی با بیان اینکه حضور شجاعانه بسیج در دفاع از مرزهای کشور با پیروزی های متوالی چشم طمع دشمنان این آب و خاک را برای همیشه کور کرد گفت: نقش پیشگیرانه از تحمیل جنگ جدید به ایران اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای این نهاد مقدس است.

نماینده مردم شهرستان در ادامه به جنگ های نیابتی استکبار در منطقه و نقش مستشاری انقلاب اسلامی برای مقابله با آنها در جبهه مقاومت هم اشاره نمود و اضافه کرد: پول سعودی و مزدوری نیروهای برخی کشورهای مرتجع منطقه و عده ای وحشی حیوان صفت بنام داعش، امروز در حال آتش افروزی در کل منطقه است.

لبخند زدن اربابان مزدور ساده انگاری بیش نیست

وی در ادامه به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند: جبهه استکباری در حالیکه به شما لبخند می زند و شما را در آغوش می گیرد خنجر در قلبتان فرو می کند خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی لبخند زدن به اربابان رژیم های مزدور ساده انگاری بیش نیست.

حاجی در پایان به ظرفیت های عظیم بسیج در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی پرداخت و توجه جدی دولت برای بهره مندی از این ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی دراین خصوص را خواستار شد.

حضور موثر و سازنده بسیج طومار دشمنان انقلاب را درهم پیچید

فرماندار شهرستان در این مراسم به نقش سازنده بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن اشاره کرد و افزود: حضور فعالانه بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس طومار دشمنان تا دندان مسلح انقلاب اسلامی را در هم بپیچد.

وی با بیان اینکه بسیج با حضور شجاعانه در موقعیت های حساس کشور نقش آفرین و موثر بوده است تصریح کرد: مهمترین عامل ناامیدی دشمنان انقلاب حضور فعال و نقش موثر نیروهای بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس و نقش سازنده در عرصه های مختلف و موقعیت های بحرانی پس از جنگ بود که موجب شد همه محاسبات کارشناسان غرب در خصوص ایران بر هم زده شود.

بسیجیان سرداران گمنام سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی هستند 

علیرضا بصیری در ادامه به ولایتمداری، بصیرت و آگاهی بسیجیان اشاره کرد و افزود: کسانی که با اطاعت از منویات رهبر معظم در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، امر به‌ معروف و نهی از منکر خدمت می‌کنند از سرداران گمنام سازندگی هستند که کشور را در مقابل ویروس‌هایی که از جانب دشمن ارسال می شود ایمن می‌کنند.

فرماندار بسیجی شهرستان در ادامه به بسیجیان توصیه کرد که در هر کجا و در هر لباسی که به کشور خدمت می کنید بصیرت، ولایت پذیری و نظم در امور را همواره سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به تبیین ویژگی های شجره طیبه بسیج از دیدگاه قرآن پرداخت و گفت: پاک و طیب بودن از ویژگی های بسیج است چرا که علاوه بر خودسازی فردی، دغدغه پاکی جامعه را دارد. امروز این نیروی متدین و انقلابی با حضور در صحنه از آرمان های امام و انقلاب اسلامی و حقوق مردم دفاع می کند.

وی تناور و پرثمر بودن بسیج را یکی دیگر از ویژگی های بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج با وجود تشکیلات سازمانی خود در هرکجا که حضور پیدامی کند نقش آفرین و اثر گذار است.

بسیجی همواره آماده فداکاری و جهاد در راه خدا و هیچ گاه اجازه نفوذ به دشمنان نخواهند داد 

سرهنگ پاسدار سیدعلی مشیر صدری با اشاره به روحیه بزرگ و قلب سرشار از ایمان، اخلاص و شهادت طلبی بسیجیان خاطرنشان کرد: بر اساس وعده خدا بسیجی همیشه پیروز است و در راه اعتقادات و آرمانهای خود استقامت و پایداری می ورزد و هیچگاه ترس و واهمه ای به دل خود راه نمی دهد و همواره آماده فداکاری و جهاد در راه خدا می باشد.

وی با بیان اینکه بسیجی تابع ولایت است و هیچ گاه از ولایت نه عقب می ماند و نه جلو می افتد، تصریح کرد: بر اساس تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، بسیجیان در لبیک به فرمان مولای خود در عرصه اقتصاد مقاومتی حضوری فعال و موثر دارند.

سرهنگ مشیر صدری استکبار ستیزی را از دیگر ویژگی های بسیج برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان محکم و استوار تحت ولایت رهبری با بصیرت خود همواره در صحنه حضور خواهند داشت و اجازه هیچ نفوذی در کشور را نخواهند داد.

در ابتدای این مراسم هفت تن از فرزندان شهدا از جمله فرزند مهاجرالی الله پاسدار شهیدحاج رجبعلی شاهرجبیان و دختر خردسال شهید مدافع حرم محمد جواد قربانی به نمایندگی از خانواده های معظم شهدا با اهدای پرچم سرخ و همیشه سرافراز اباعبدالله الحسین(ع) به بسیجیان جوان، ادامه راه پدران خود و اینکه اجازه ندهند خون پدرانشان پایمال شود را خواستار شدند.

اهدای لوح تقدیر و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، بسیجیان پیشکسوت و بسیجیان نمونه حوزه و پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه و همچنین اجرای حرکات نمایشی باستانی کاران بسیجی از زورخانه ذوالفقار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.