۰۸:۱۵ - پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴

یک مدیر بیسفون خبر داد:

خدمات تماس رایگان بیسفون برای زائران اربعین راه‌اندازی شد

همه زائران اربعین حسینی، از امروز به مدت 10 روز مي‌توانند از سرويس تماس صوتی رايگان با همه خطوط و شماره‌های مقصد ايران تماس برقرار كنند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛”مهدی داوری” از مدیران شرکت بیسفون اعلام کرد: همه زائران اربعین حسینی، از امروز به مدت 10 روز مي‌توانند از سرويس تماس صوتی رايگان با همه خطوط و شماره‌های مقصد ايران تماس برقرار كنند.

وی گفت: همه زائران عزیزی که از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند می‌توانند با نصب تازه‌ترین نسخه نرم‌افزار ارتباطی بيسفون از نشانی http://getbisphone.com به مدت 10 روز از خدمات سرويس تماس چه از طریق سرویس Call بیسفون به شماره‌های ثابت مقصد ایران و چه بیسفون به بیسفون بصورت کاملاً رایگان استفاده کنند که ارائه این خدمات، با همکاری بی‌شائبه و شبانه‌روزی دوستان در ستاد بازسازی عتبات عالیات محقق شده است.

داوری همچنین به مشرق خبر داد: شرکت بیسفون علاوه بر این، صد عدد گوشی تلفن ثابت برای تماس رایگان از عراق با هر نقطه از ایران در 12 نقطه از مسیر کربلا تا نجف نصب کرده است که دو نقطه آن در کربلا، دو نقطه در نجف و هشت نقطه در طول مسیر نجف به کربلا نصب شده است.

منبع:مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.