۲۰:۰۰ - پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴

فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه خبر داد:

بیش از 162 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود/ واگذاری 447 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی

مشیر صدری فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه اعلام کرد؛ هفته بسیج با شعار «بسیج دست قدرت خدا» و برگزاری بیش از 162 عنوان برنامه از 29 آبان آغاز می شود.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: بسیج یک حرکت عمومی و جهاد گونه است که در همه ابعاد جامعه حضوری فعال دارد.

وی حضور و مشارکت بسيج مردمي در پيروزي انقلاب اسلامي را مولفه اساسی امام (ره) دانست و تصریح کرد: حضور در عرصه هایی از جمله دوران دفاع مقدس، علم، هنر، فرهنگ، سازندگی، سیاست، کمک به محرومان و درماندگان، تولید و فن آوری و همچنین درخشش در عرصه های ورزشی از کارکردهای بسیج پس از انقلاب اسلامی می باشد.

فرهنگ و تفکر بسیجی هرکجا وارد شود اثر گذار است

سرهنگ سید علی مشیر صدری خاطرنشان کرد: اخلاص ناشی از عدم منییت ها موجب شده بسیج نیرویی برگزفته از آحاد جامعه باشد که در میدان عمل حضوری فعال توام با معنویت داشته باشد و در دل مردم جای بگیرد.

وی با اشاره به فرهنگ و تفکر بسیجی تاکید کرد: این فرهنگ بسیج است که موجب شده هرکجا در هر زمینه و رویکردی که بسیج وارد می شود اثرگذار باشد.

هفته بسیج در ناحیه شاهین شهر و میمه با بیش از 162 عنوان برنامه و شعار «بسیج دست قدرت خدا» 

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با اشاره به سالروز تاسیس بسیج مستضعفین در سال 57 به فرمان حضرت امام(ره) اعلام کرد: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج دست قدرت خدا» از روز جمعه 29 آبان آغاز و تا پنجم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 162 عنوان برنامه در هفته بسیج پیش بینی شده است به معرفی عناوین روزهای هفته بسیج به این شرح پرداخت؛ روز جمعه 29 آبان مصادف با هشتم صفر و اولین روز هفته بسیج با عنوان «بسیج ، ولایتمداری و انتظار»، روز شنبه 30 آبان با عنوان «بسیج ، بصیرت و استکبار ستیزی»، روز یکشنبه 1 آذر با عنوان «بسیج، خود کفایی و اقتصاد مقاومتی»، روزدوشنبه 2 آذر با عنوان «بسیج ، خودباوری و جهاد علمی»، روزسه شنبه 3 آذر با عنوان«بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی»، روز چهارشنبه 4 آذر با عنوان «بسیج، وحدت و بیداری اسلامی»، پنج شنبه 5 آذر با عنوان «بسیج ،‌ ایثار و میثاق با شهدا»

تقویت روحیه استکبار ستیزی رویکرد اصلی برنامه های هفته بسیج می باشد

مشیر صدری در تشریح برنامه های هفته بسیج خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی برنامه های هفته بسیج، تقویت روحیه استکبار ستیزی، ایستادگی و مقاومت، تبیین اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج در توسعه آن، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج و همچنین تبیین توانمندی ها و ظرفیت های بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن می باشد.

رونمایی از کتاب های شهدا که توسط بسیجیان تدوین شده، برگزاری شب خاطره با حضور رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت دفاع مقدس، برگزاری نشست ها و همایش های روشنگری و بصیرتی، افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج، افتتاح ساختمان جدید بسیج پیشکسوتان، دیدار یا خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران، حضور منسجم بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه در نمازهای جمعه شهرستان، سخنرانی بین الصلاتین فرمانده ناحیه در روز جمعه، تشکیل نمادین حلقه های صالحین با حضور مسئولان شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری همایش شعر آیینی با موضوع بسیج، برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه های دستاوردهای بسیج در سطح پایگاه های مقاومت و نمایشگاه پوستر با موضوع حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه مداحی، برپایی کارگاه های اقتصاد مقاومتی، همایش هیئت عاشقان ولایت، حضور پیشکسوتان در مدارس و بیان خاطرات، میقات صالحین، تجدید میثاق با ولایت در دیدار با ائمه جمعه و عطر افشانی مزار شهدا از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه بود که فرمانده سپاه ناحیه به آنها اشاره کرد.

وی اضافه کرد: پیاده روی تاکتیکی بسیجیان با مدیریت معاونت عملیات ناحیه و شکوه ایستادگی بسیجیان با حرکت از پایگاه ها و سپس تجمع در پنجم آذر از دیگر برنامه های پیش بینی شده در گرامیداشت سی و شمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در شهرستان می باشد.

sadri 1

بسیج نیرویی جوشیده از بطن مردم است/مهمترین ماموریت بسیج عمق بخشی به عرصه های داخلی است

فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج نیرویی است که از بطن مردم جوشیده است، گفت: بسیجیان سرمایه های بی نظیر این کشور هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در ادامه مهمترین ماموریت بسیج را عمق بخشی در عرصه های داخلی دانست و تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی تبلیغی، تربیتی، خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی، حفظ آمادگی رزمی و نظامی چهار محور و ماموریت اصلی و ذاتی بسیج با بهره گیری از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می باشد.

وی آگاهی، بصیرت افزایی و هدایت افکار عمومی در حوزه تهدیدات نرم را از جمله فعالیت های فرهنگی تبلیغی دانست که با تبیین آسیب های شبکه های بیگانه و رسانه های ماهواره ای در طرح دجالواره با کاهش 8 درصدی بینندگان شبکه های ماهواره ای موجب شده بالغ بر 75 هزار نفر از افراد در سراسر کشور تجهیزات گیرنده ماهواره خود را داوطلبانه جمع آوری و به پایگاه های بسیج تحویل نمایند.

فرمانده سپاه شاهین شهر با اشاره به تهدیدات نرم دشمنان علیه ملت ایران بویژه جوانان کشورمان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر عقاید و سبک زندگی جوانان و آینده سازان این کشور برنامه دارد تبلیغ و ترویج مصرف‌گرایی نیز یکی از شیوه های دشمنان است.

فراگیر کردن اقتصاد مقاومتی از دیگر ماموریت های بسیج است

مشیر صدری تبیین استکبار ستیزی در بین آحاد مردم جامعه و فراگیر کردن اقتصاد مقاومتی را از دیگر ماموریت های بسیج در حوزه فرهنگی تبلیغی مطرح کرد و افزود: از دیگر ماموریت های بسیج تبیین ماهیت فتنه و جریان تفرقه انداز است چرا که جریان تشییع انگلیسی با ترویج انحرافات دینی از یکسو و تفکر داعشی که با مدیریت تسنن آمریکایی بوجود آمده است.

وی اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت را با اعزام دانش آموزان و دانشجویان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی و برگزاری کنگره های بزرگ و یادواره های شهدا و همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا، چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس، مستند سازی خاطرات دفاع مقدس با تولید فیلم و آثار هنری برگزاری هزاران همایش، نشست و جشنواره  معرفی کرد.

فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه انجام فعالیت های تربیت محور در قالب تشکیل حلقه های صالحین و کادرسازی را دیگر محور ماموریت ها مطرح و خاطرنشان کرد: حلقه های صالحین بزرگترین تشکیلات تربیتی در جهان می باشد.

بسیج در همه عرصه ها حضوری فعال و موثر دارد

محرومیت زدایی محور سوم ماموریت های بسیج بود که وی به آن اشاره کرد و افزود: گروه های جهادی به صورت رایگان در مناطق محروم شهرستان و حتی خارج از استان برای کمک به عمران و آبادی روستاها و محرومیت زدایی در عرصه های مرمت، بهسازی، خدمات درمانی با استقرار بیمارستان های صحرایی فعالیت می کنند.

مشیر صدری چهارمین محور فعالیت های بسیج را آمادگی گردان های بسیج برای مقابله با هرنوع حرکت دشمن اعلام کرد و افزود: بسیج در سال های اخیر با ایجاد زیرساخت هایی با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های پایان ناپذیر بهره برده و در همه عرصه ها حضوری فعال دارد.

447 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان پرداخت شده است

وی با تاکید بر اینکه زمینه های اشتغال در همه جای کشور وجود دارد اعلام کرد: بسیج سازندگی با همکاری شرکت نگار نصر با ارائه آموزش همراه با گواهینامه معتبر پایان دوره، به متقاضیان ایجاد اشتغال و کارآفرینی دارای طرح در عرصه های اقتصاد مقاومتی تسهیلات اعطا می کند.

سرهنگ مشیر صدری در خصوص اقدامات انجام شده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در حوزه اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 95 طرح اقتصاد مقاومتی در عرصه های پرورش و تولید قارچ، صنایع تبدیلی، پرورش شترمرغ، مرغ بومی، دام های سبک و سنگین، تولید کود ورمی کمپوست، شیلات، زنبور عسل، احیای باغات و ایجاد گلخانه در سامانه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اعطایی با الویت تسهیل در امر ازدواج و اشتغال جوانان واگذار می شود اضافه کرد: به منظور کمک به اشتغالزایی و کارآفرینی بیش از یک میلیارد 200 میلیون تومان سند وام به بانک معرفی شده که تاکنون مبلغ 447 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

sadri 2

 

One Response to “بیش از 162 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود/ واگذاری 447 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی”

  1. ناشناس گفت:

    سلام. بر مظلومیت بسیج در این شهر باید گریست. اگر امام جمعه یا شهرداری یا یکی دیگر مسولین یک آقایی را از تهران یا هر جایی دعوت می کردند هزاران بنر و تبلیعات و … سطج شهر می زدند اما دریغ از یک مبارک گویی در این شهر برای بسیج

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.