۰۸:۰۶ - پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴

با تلاش تیم بازرسان بهداشت محیط شاهین شهر؛

دو مرکز تهیه غذای خانگی متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند

در بازرسی تیم بهداشت محیط شهرستان دو مرکز تهیه غذای خانگی متخلف شناسایی که با حکم مراجع قضایی از ادامه فعالیت آنها ممانعت به عمل آمد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ معاونت بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از شناسایی دو مرکز تهیه غذای خانگی متخلف توسط تیم بازرسان بهداشت محیط شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه کشف این دو مرکز تهیه غذای خانگی پیرو شکایت های مردمی به واحد بهداشت محیط شهرستان می باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه سلامت مراتب را به واحد بهداشت محیط شهرستان اطلاع دهند.

مهندس آقادادی در ادامه به اهمیت ابعاد مختلف سلامت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اشاره کرد و افزود: عدم رعایت نکات بهداشتی در این مراکز معضلات و مشکلات بهداشتی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این دو مرکز اقدام به تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح می کردند که تیم بازرسان شبکه بهداشت به همراه نماینده نیروی انتظامی با اخذ مجوز از مراجع قضایی شهرستان برای ورود به منزل مسکونی، این دو مرکز مورد بازرسی قرار گرفت و تخلفات بهداشتی این مراکز ثبت و صورتجلسه شد و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی گردید تا برابر مقررات برخورد قانونی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.