۱۰:۲۷ - سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴

نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتابخوانی در شاهین شهربرپا شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب با تخفیف 30 درصد در مجتمع تجاری معینی شاهین شهر برپا شد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ کتاب از دیرباز، حافظ و احیا کننده تفکر و اندیشه های والا و منبع عظیمی بوده است که طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب نموده، ارزیابی شرایط و امکانات موجود فرهنگی، مبین این نکته است که امروزه کتاب می تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کار آمد در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

در همه ادوار تاریخی کتاب و کتابت در رشد حیات اجتماعی تأثیر بسزایی داشته است. چراکه روح یک جامعه در پرتو این مهم بارور می شود و به همین دلیل میراث فرهنگی و تمدن اسلامی همیشه مملو از کتابهای بزرگانی است که افتخار جامعه بشری بوده و همه همت اولیای دین اسلام نیز بر این بوده است که بندگان خدا را به سوی روشنایی کتاب رهنمون کنند.

اسفندیار پیرشیر مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: برپایی نمایشگاه کتاب را گامی موثر در فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه و علاقه به کتابخوانی می باشد.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در میان همه افراد جامعه و قرار گرفتن کتاب در سبد خانوارها نمایشگاه کتاب در مجتمع تجاری معینی افتتاح شد.

در این نمایشگاه هزاران جلد کتاب با موضوع های مختلف فرهنگی، عمومی، روانشناسی، ادبیات، مذهبی، کودکان و کمک درسی با تخفیف 5 الی 30 درصد به نمایش گذاشته شده است.

علاقه مندان کتاب تا اول آذر ماه فرصت دارند از این نمایشگاه که از روز یکشنبه 24 آبان ماه سال جاری افتتاح شده بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.