۱۰:۳۸ - شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲

به روز نبودن مخابرات میمه صدای مردم را درآورد

اهالی مجتمع مسکونی رضوی شهر میمه پس از پیگیری‌هایی که انجام دادند متاسفانه از سوی مسئولین مخابرات شهر میمه اقدامی صورت نگرفت، امروز با ارسال نامه‌ای به نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار حل این مشکل شدند.

 

373880488040

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”، در روزگار امروز و عصر حاضر به لطف تلاشگران و تکنولوژی‌های پیشرفته در همه جوامع دنیا امکان برقراری تماس تلفنی و داشتن خط تلفن ثابت یک امر بدیهی و عادی است. در برخی از نقاط دنیا برای رفاه و آسایش مردم، مخابرات امکان ارائه خدمات زیادی از طریق تلفن و اینترنت را فراهم کرده است.

 

 

با وجود اینکه داشتن خط تلفن ثابت برای زندگی درجامعه امروزی به یک نیاز تبدیل شده و در همه مراکز مخابرات واگذاری تلفن ثابت به روز می باشد، ولی با این حال هنوز در برخی مناطق این مسئله به یک مشکل تبدیل شده است و نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

یکی از این مناطقی که به لطف مسئولین مربوطه اهالی آن منطقه مدت‌هاست با وجود درخواست‌ها و پیگیری‌های بسیاری که انجام شده، مجتمع مسکونی 46 واحدی رضوی شهر میمه می باشد.

اهالی مجتمع مسکونی رضوی شهر میمه پس از پیگیری‌هایی که انجام دادند متاسفانه از سوی مسئولین مخابرات شهر میمه اقدامی صورت نگرفت، امروز با ارسال نامه‌ای به نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار حل این مشکل شدند.

نامه اهالی مجتمع مسکونی 43 واحدی رضوی شهر میمه به حاجی نماینده مجلس شورای اسلامی

جناب آقای حاجی، نماینده محترم مردم برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس

با سلام و صلوات، به استحضار می رساند مجتمع مسکونی رضوی از جديدترين محلات شهر ميمه و دارای 46 واحد مسکونی است و مشکل عدم امکان فنی دايری تلفن ثابت در اين مجتمع بارها به مسئولين امر يادآور شده ولی متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
از جنابعالی که اهتمام عالی خويش را صرف مرتفع نمودن مشکلات حوزه ی انتخابيه نموده ايد استدعا دارد دستور فرماييد درخصوص ايجاد امکانات فنی دايری تلفن ثابت در اين مجتمع جديدالاحداث با سکونت بيشتر از 46 خانوار امکان لازم معمول گردد. قبلا از مساعدت جنابعالی تقدير و سپاسگزاری می نمايد.

امضا کنندگان: ساکنين مجتمع رضوي ميمه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.