۰۸:۱۲ - یکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴

تلویزیون «من و تو»:

به چه زبون بگیم ما بهایی همجنس‌بازیم؟!

شبکه تلویزیونی فارسی زبان «من و تو» با پخش فیلم تبلیغاتی خود صراحتا ماهیت بهایی و همجنس گرایانه خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” این تلویزیون طرف قرار داد با تلویزیون 10 رژیم صهیونیستی،در فیلم تبلیغاتی خود، گرایش فکری و محورهای برنامه‌های خود را معرفی می‌کند و در کنار کلمات و تصاویر ماهیت بهایی و همجنسگرایانه‌اش را برملا می‌سازد.
چندی پیش «رها اعتمادی»مجری و تهیه‌کننده من و تو» و برادرزاده  آشپز کاخ نیاوران، به جرم تجاوز به پسربچه‌ای 11 ساله در انگلیس بازداشت شد» و امید خلیلی تجریشی «هوادار منافقین و از دیگر مجریان شبکه  یاد شده، با «تیام بصیر» تهیه‌کننده  برنامه «بفرمایید شام» با حمایت قانون ازدواج همجنسبازان انگلیس،رسما ازدواج کرد!
تاکنون چند مجری زن شبکه  من و تو، به دلیل رفتار غیرانسانی همکاران مرد و مدیران سابق خود،از شبکه جدا شده اند.یکی از این افراد «پریسا سحر خیز»نام داشت که در صفحه فیس بوک خود دست به افشاگری زد.
همچنین یکی دیگر از مجریان قربانی هوسهای گردانندگان من و تو ،»طناز خامه»مجری «اتاق خبر»است که مدتها از ترس متجاوزان،متواری بود.
جالب است بدانید این شبکه، اخبار شهادت مدافعان حرم را با اشتیاق و به سرعت پوشش می‌دهد و در مناسبت‌های دینی و بویژه تاسوعا و عاشورای امسال ،برای توهین به ارزشهای الهی و باورهای مقدس مردم ایران،اقدام به پخش برنامه‌های مفرح می‌کند! برخی از خبرنگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای، اطلاعات و شماره تلفن‌های مقامات و سیاسیون فعال در ایران را در اختیار عوامل بی‌بی سی و من و تو می‌گذارند. برخی از کارکنان درجه چندم من و تو مثل «سام غفارزاده»،سالومه سیدنیا»و… قبلا در روزنامه‌های زنجیره‌ای مانند «زن»متعلق به فائزه هاشمی و «شرق»با سردبیری «محمد قوچانی» و…کار می‌کردند.

منبع:مشرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.