۱۸:۰۴ - پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان هشدار داد؛

رواج پدیده زشت رشوه‌خواری در برخی از ارگان‌ها

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان نسبت به رواج پدیده زشت رشوه‌خواری در برخی از ارگان‌ها هشدار داد و گفت: مدیری که به قوانین احترام نگذارد قطعا هیچ نصیحت و پند و اندرزی نیز بر روی او کارساز نیست.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ حجت‌الاسلام احمد عبداللهی‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان به‌منظور هفته احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر برگزار شده بود، اظهار کرد: وظیفه هر مدیری که در هر دستگاهی خدمت می‌کند تنها بررسی حضوروغیاب اعضا زیر مجموعه نیست بلکه فرضیه مهم و واجب امربه‌معروف و نهی از منکر بر دوش مدیری باید سنگینی و آن را به نحو احسن پیاده‌سازی کند.

وی افزود: امام علی (ع) در کتاب گهربار نهج‌البلاغه می‌فرمایند که «یکی از آسیب‌های مدیریت استبداد به رأی و خودکامگی هست و کسی که استبداد به رأی داشته باشد هلاک می‌گردد و کسی که اهل مشورت باشد از خرد جمعی بهره برده است».

دبیر ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان نسبت به پدیده زشت رشوه‌خواری در برخی از ارگان‌ها هشدار داد و گفت: مدیری که به قوانین احترام نگذارد و به آن‌ها پایبند نباشد قطعا هیچ نصیحت و پند و اندرزی نیز در او کارساز نیست.

وی با بیان اینکه امربه‌معروف تنها به پدیده بدحجابی یا بی‌حجابی ختم نمی‌شود، متذکر شد: امربه‌معروف در جمع مدیران برای ارائه مدیریت صحیح یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم امربه‌معروف قلمداد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.